Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
ik heb een fujitsu siemens lifebook t4215 welke door de vorige eigenaar volledig ruk in elkaar gezet is.

hoewel alles werkte vertrouwde ik de 70 graden idle niet dus heb ik de laptop gedemonteerd en wat bleek? de behuizing was stuk en ipv de benodigde thermal pads zat er een restje koelpasta tussen.

de laptop gedemonteerd werkte prima, ik stop gisteren de pads ertussen en sinds dien heb ik enkel extern beeld.

wat kan er aan de hand zijn dat ik geen beeld heb op het interne scherm? alle kabels zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Waarom weet je zeker dat de kabels goed zijn? Kan het niet zijn dat je bij het demonteren toch per ongeluk iets hebt geraakt? Je kan proberen de kabels voorzichtig aan te duwen of een beetje aan te drukken op de knikpunten van de kabels.

Is de backlight van het scherm wel aan? Of zie je donker beeld zonder backlight? Of helemaal niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
nee scherm is gewoon uit. aanraken van "iets" lijkt me stug, er komen enkel kabels uit het scherm, welke correct aangesloten zijn, tevens heb ik de connectoren al gecontroleerd.

ik heb het scherm net losgehad en gecontroleerd en ook hier is niks vreemds te zien.