Windows 10

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 12:27
Geachte medetweakers

Ik kom er maar niet uit hoe ik de standaard apps van het startmenu kan verwijderen
Deze gebruik ik niet en wil deze graag verwijderen

Alleen ik weet niet hoe ik dat kan doen

Graag voeg ik ook een eigen nieuwe map toe aan het startmenu alleen mij is niet bekend hoe ik dit doe
Op internet kan ik hier ook niks over vinden dan wordt ik telkens verwezen met windows 8(.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:15
Waarom wil je de standaard apps verwijderen dan? :?

Je kunt bv. Classic Shell installeren, daarmee heb je weliswaar ook een mapje genaamd 'apps', maar je programma's staan dan gewoon in de 'programma's' map. Je kunt ook het complete start menu omzeilen door de Quick launch toolbar te gebruiken. Deze activeer je door een nieuwe toolbaar aan te maken en deze locatie te gebruiken -> C:\Users\Jegebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Die gebruik ik niet

Maar het vervelende vind ik dat ik geen nieuwe mappen kan toevoegen
Als ik bijvoorbeeld een 2 spellen heb geïnstalleerd wil ik die graag in 1 map hebben en niet elk spel een eigen map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat het win10 startmenu niet ergens in een directory, zodat je in de directory bestanden kan verwijderen of toevoegen om startmenu op te schonen?

p.s. waarom als topic 'windows 10', als je nou 'windows 10 start menu' neerzet is het efectiever vinden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Dat lijkt mij wel alleen ik kan die directory niet vinden
Dat is mijn vraag eigenlijks ook zodat ik verder kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:48
C:\Users\Naam_account\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu

Dit is de directory naar je start menu mappen. De standaard apps staan er wel niet tussen maar de helft van jouw probleem kan je hiermee wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Dit soort zaken kunnen (op dit moment) beter besproken worden in het algemene topic wat hiervoor is aangemaakt : [Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Dit topic gaat nu op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.