Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem film(pjes) maken of editen. Ook wil ik graag af en toe een spel zoals GMod kunnen spelen, maar dit speelt niet mee of het een iMac word of niet
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 1750,- kosten. Het liefste minder, als dat mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik moet als ik een computer ga kopen, moet ik alleen nog een scherm, die heb ik ook in m'n Pricewatch lijstje gezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het is of een iMac 27" uit 2015 of een zelf samengestelde computer, namelijk deze:
Het liefst heb ik ook nog advies over of alles wel klopt en goed met elkaar samenkan, en of het nog goedkoper kan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij niks uit, zolang het systeem goed functioneert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil goed kunnen horen of alles wel naar wens is, ik heb al een goede headset, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Ook heb ik het liefst een zo hoog mogelijke scherm-resolutie.
Ga je overklokken?
Nee, ik denk niet dat dat nodig is. En als dat wel handiger is, hoor ik dat graag.
Ik wil met mijn nieuwe systeem film(pjes) maken of editen. Ook wil ik graag af en toe een spel zoals GMod kunnen spelen, maar dit speelt niet mee of het een iMac word of niet
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 1750,- kosten. Het liefste minder, als dat mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik moet als ik een computer ga kopen, moet ik alleen nog een scherm, die heb ik ook in m'n Pricewatch lijstje gezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het is of een iMac 27" uit 2015 of een zelf samengestelde computer, namelijk deze:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 407,95 | € 407,95 |
1 | MSI X99S SLI PLUS | € 215,95 | € 215,95 |
1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 360,- | € 360,- |
1 | Seagate Desktop HDD ST3000DM001, 3TB | € 94,95 | € 94,95 |
1 | Corsair Carbide 500R Black | € 112,95 | € 112,95 |
2 | LG 24MP55HQ-P Zwart | € 149,- | € 298,- |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,25 | € 30,25 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 45,28 | € 45,28 |
1 | Cooler Master GM G750M | € 75,- | € 75,- |
1 | Crucial BX100 120GB | € 59,95 | € 59,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.700,28 |
Het liefst heb ik ook nog advies over of alles wel klopt en goed met elkaar samenkan, en of het nog goedkoper kan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij niks uit, zolang het systeem goed functioneert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil goed kunnen horen of alles wel naar wens is, ik heb al een goede headset, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Ook heb ik het liefst een zo hoog mogelijke scherm-resolutie.
Ga je overklokken?
Nee, ik denk niet dat dat nodig is. En als dat wel handiger is, hoor ik dat graag.