Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

lage tot geen downloadsnelheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel last van een lage downloadsnelheid van updates terwijl als ik mijn internet test op speedtest.net zou ik over de 50 Mbps Down én uploadsnelheid moeten hebben.

Speedtest

Ik heb de router al gereset en de computer opnieuw opgestart maar mijn laptop blijft heel langzaam updaten. Ik probeer een spel te updaten met een automatische updater (league of legends) en hetzelfde probleem doet zich voor bij battle.net updates.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn? btw: bij netwerken staat wel dat ik verbinding heb en ik type dit ook van mijn laptop maar hij heeft er blijkbaar wel moeite mee met het identificeren van de verbinding want dat blijft hij aangeven. Terwijl ik een internet kabel heb ingeplugd.

Bij voorbaat dank,

Bart Morskate

• n0fragger
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-11 23:05
Zou je het volgende bestand eens kunnen downloaden?:

http://mirror.nl.leaseweb.net/speedtest/1000mb.bin

kijk even hoe snel dit gaat. je hoeft hem niet af te maken, maar dan heb je even een test.

Wellicht is het gewoon druk bij LoL

Verwijderd

Topicstarter
Duurt ongeveer 2 minuten om te downloaden.

Best apart dat dit downloaden best snel gaat. Omdat ik hetzelfde probleem heb bij battle.net om Hearthstone te updaten.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 21:35 ]

• n0fragger
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-11 23:05
Dan klopt het toch? 50mb dan download je met 6.25 MBps, dan duurt het ongeveer 2.5 minuut om een file van 1000MB te downloaden

Het downloaden van de updates voor LoL en Battle.net gaat via Torrent, dit houd in dat je vanuit veel verschillende bronnen delen van bestanden binnen krijgt. Het kan zijn dat je Router dit niet aan kan om op hoge snelheid torrent bestanden te downloaden.

Welke router heb je?

[ Voor 53% gewijzigd door n0fragger op 04-08-2015 21:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm heel apart, ik ga het proberen nog een keer opnieuw op te starten. Misschien was het netwerk even onstabiel. Bedankt voor de reactie!