Driver probleem AMD i.s.m intel igpu windows 10

Pagina: 1
Acties:

• jerry1985
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 17:33
Goede avond ik zit echt met verbazing te zoeken waar het aan kan liggen maar zins vanmiddag doet de set ineens raar.

Uitleg setup:

Mijn pc een intel i5 4670k met een r9 280x toxic 8gb ram asrock h87 pro4 MB.
3 monitoren en versterker die uit eindelijk is doorgekoppeld aan de tv.
2x 17 inch vga monitoren(zij kanten) en een dvi monitor 24" full hd (midden)

De linker vga monitor zit aan de analoge dvi van de r9 280x de midden monitor aan de dvi van de r9 280x.
De rechter monitor zit aan de moederbord igpu op de vga vast. de hdmi van de igpu is bezet voor de versteker.

De buitenste monitoren worden niet tijdens games gebruikt om iets te renderen voor een game meer teamspeak en info. Versterker koppeling is alleen om series en films te kijken.

Tot van middag ging dat als een zonnetje en was zo blij als wat ermee. Vanmidddga in gta crashde drivers en steeds kreeg een raare fout. GTA 5 opnieuwe downloaden en blijft maar crashen. Battlefield 4 en hardline ervaar ik de zelfde probleem alleen laad even in en renderd even en loop dan vast. Drivers via de guru3d uninstaller eraf gehaald vers erop en nog steeds geen verbetering. Overgens in windows zelf geen problemen video afspelen ook niet op beide aansluitingen van de igpu.

Dit is de melding die ik krijg als de igpu ingeschakeld staat vanuit een game crash.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/eu4j8p.jpg

Nu heb ik de onboard gpu uit staan en alles speeld weer vlekkenloos 8)7 .

Hopelijk weet iemand waarin ik moet zoeken. Het heeft gewerkt en plots is het over.