Toon posts:

Mediaplayer met Netflix en Popcorn time X9?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zag net het laatste stukje reclame op TV over een X9 media player. Ik kan op Tweakers niks recents vinden hierover. Via internet vind ik maar 1 of 2 winkels die het verkopen (Zelfs Coolblue of Bol.com niet) dus ik ben wantrouwend.

Mijn interesse voor een dergelijke speler is echter wel gewekt. Ik heb wel een aantal media players gevonden met Netflix maar het is me niet duidelijk of deze ook met Hola te gebruiken zijn zodat ik ook het aanbod buiten Nederland kan bekijken. Ook YouTube erbij zou mooi zijn.

Er zijn vast wel wat pareltjes van media player die dit kunnen. Ik heb nu wel een Chromecast icm met mijn mobiel maar dit werkt helemaal niet fijn.

Wie kan mij een beetje wegwijs maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik denk dat je 1 van de vele streamers hebt gezien op basis van een Pi met Kodi en diverse aanvullende apps.

Zag vandaag nog een artikel dat dergelijke apparaatjes door de entertainment industrie in het vizier genomen zijn: http://m.telegraaf.nl/dig...l-verbod-streamingkastjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien was dat het nieuwsbericht waar ik het laatste stukje van gezien had.

Ik hoef geen gratis voetbal of uitzendinggemist ofzo.

Ik heb een Netflix abonnement en Hola wordt 'gedoogd' door Netflix. Youtube is natuurlijk vrij en Popcorn time krijgen ze toch niet zo 1,2 3 weg (En dan komt er snel weer wat anders voor in de plaats) en dat is eigenlijk alles wat ik wil. Klein eisenpakketje dus. (En zeg geen Chromecast want die heb ik al maar die vind ik niet fijn werken + Geen Hola)

Ik heb de X9 al laten vallen. Blijkt toch geen goede keus te zijn. Nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik zou zeggen, ga voor een mini-pc zoals bijvoorbeeld een Intel NUC of iets soortgelijks. Draai daar Windows+Kodi, Openelec of Kodibuntu op enje bent erg flexibel in je mogelijkheden.

Aangezien dit toch Consumentenelektronica Aankoopadvies betreft, krijgt je topic een verhuizing die kant op. Daar kun je meer adviesvragen rondom mediaspelers vinden dus ga daar eens wat rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik voor de zidoo-smart-tv-box-9 ga

Deze schijnt het beste samen te werken met Netflix