Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Whatsapp ChatStorage.sqlite corrupt, alle berichten weg.

Pagina: 1
Acties:

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mijn iOS apparaat viel uit terwijl er nog stroom in zou moeten zitten, waarschijnlijk een vorm van battery wear. Ik hang hem aan de lader en reboot. Whatsapp start op met het bericht dat de database corrupt is en via de recovery terug te halen is. Helaas komt deze recovery tot 10% en stopt dan.

Ik heb het bestand ChatStorage.sqlite van mijn apparaat afgehaald en geprobeerd te converteren met Whatsapp Xtract en andere software. Helaas werkt dat niet.

Alleen Systools Sqlite database recovery krijgt het bestand open, maar ik kan niet opslaan aangezien het shareware is.

Heeft iemand een andere oplossing om deze database te herstellen?

Ik heb Whatsapp al gemaild maar de enige optie die zij geven is clean install. Dan ben ik dus alle berichten kwijt...

• W00fer
  • Niet online
Ik krijg met verschillende software een error 11 Disk malfunction error.

Met SQlite Administrator krijg ik deze error:

4-8-2015 18:07:22: SQL Error: SQL logic error or missing database <select * from [ZWAMESSAGEINFO]>
4-8-2015 18:07:40: SQL Error: SQL logic error or missing database <select * from [ZWAMESSAGEINFO]>
4-8-2015 18:07:41: SQL Error: SQL logic error or missing database <select * from [ZWAMESSAGEINFO]>
4-8-2015 18:09:35: Access violation at address 609030F2 in module 'sqlite3.dll'. Read of address 0000000C <VACUUM>

• W00fer
  • Niet online
Whatsapp heeft nogmaals herhaald dat er niks te recoveren is. Ik geloof dat niet. Zo'n file zal te reperaren zijn, al weet ik niet hoe.

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
En hoe wil je dat bestand dan terug gaan zetten achteraf?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je iCloud of iTunes backup aan staan? Dan kun je het allicht via die route proberen.

🌞🍃