Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Voordat laptops met Skylake mainstream zijn geworden, dan zal je nog wel even moeten wachten. Er zal altijd iets nieuws uit gaan komen waardoor je kan wachten.
Nu weet ik niet op welke laptop je oog is gevallen, maar de "Ci5-5200U" is een zogenoemde Ultra Low Voltage, deze gebruikt minder energie maar is dan ook een stuk trager dan andere mobiele Core i5 CPU's.
Nu weet ik niet op welke laptop je oog is gevallen, maar de "Ci5-5200U" is een zogenoemde Ultra Low Voltage, deze gebruikt minder energie maar is dan ook een stuk trager dan andere mobiele Core i5 CPU's.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Dat klopt, maar Skylake laptops zullen over een maand of twee in de schappen liggen als de geruchten kloppen..Vidra schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:56:
Voordat laptops met Skylake mainstream zijn geworden, dan zal je nog wel even moeten wachten. Er zal altijd iets nieuws uit gaan komen waardoor je kan wachten.
Er staat overigens niet dat hij niet wil gamen ... maar videobewerking of andere resource intensieve applicaties vinden een ULV processor doorgaans niet leuk...test_slang_776 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:12:
[...]
Dat klopt, maar Skylake laptops zullen over een maand of twee in de schappen liggen als de geruchten kloppen..Daar van uitgaande is het zeker interessant om te wachten! Aangezien je niet zal gamen is een IGP interessant voor je, welke een stuk beter wordt in de Skylake processoren.. Als je nog een maand of 2/3 kan wachten - doen!
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Wachten op een laptop met de i7-6650U processor dan? 15W TDP en last but not least een Iris IGP met een E-Dram L4 cache. Een stuk lagere TDP dan zuinigste Broadwell chip met Iris dus. Geruchten gaan dat deze proc. in de Surface Pro 4 komt en dat deze proc. daarom ook voor z'n broertjes en zusjes met E-Dram gereleased wordt. Ik kijk er iig. wel met smart naar uit!
[ Voor 51% gewijzigd door XElD op 21-09-2015 18:32 ]