Zoeken binnen berichten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-e-t-j-e
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-09 21:28

P-e-t-j-e

dapper oranje: wortheldje

Topicstarter
ik wil graag kunnen zoeken binnen mijn berichten... Dus niet op het forum o.i.d. maar binnen berichten die naar medetweakers heb gestuurd en van medetweakers heb gehad...

Ik heb bijvoorbeeld een tijd geleden een telefoontje overgekocht waar nu, binnen garantie, een probleem mee is. Ik wil het bericht even terugzoeken van de tweaker waarin e.e.a. wordt toegelicht betreffende de garantie/bon maar ik moet nu pagina voor pagina doorlezen om een berichtje te zoeken. En als ik 20 tweakers een berichtje heb gestuurd met een vraag over hun ad betreffende dezelfde telefoon is het helemaal lastig :)

Ik zal er wel helemaal overheen kijken maar ik krijg het niet gevonden.... Sorry als dit het verkeerde forum is, deze leek me het beste.. is er geen site-forum?

doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:06

_David_

FP ProMod

llama llama duck

'Zoeken DM' -> http://gathering.tweakers...ukoFSSmpwZnVqUqWRkaGNQCAA

Al vaker aan gevraagd dus.

[ Voor 8% gewijzigd door _David_ op 04-08-2015 18:02 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:09

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is een feature request, dus Lieve Adjes => Mooie Features. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:06

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb er een ticket voor gemaakt en ga binnenkort informeren bij de devvers hoe makkelijk of moeilijk het is om zoeken in berichten mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-e-t-j-e
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-09 21:28

P-e-t-j-e

dapper oranje: wortheldje

Topicstarter
Zou top zijn als het geïmplementeerd zou worden... ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier profijt van zou hebben... daarnaast lijken de gebruikersberichten een aangepast forum dus mogelijk is zoeken al standaard mogelijk maar is het uitgeschakeld voor gebruikersberichten.

Alvast bedank!

doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:50
Waarom is dit nog steeds geen feature?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09

crisp

Devver

Pixelated

Dit kan al een tijdje, via de zoekbalk bovenaan https://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions ;)

[ Voor 34% gewijzigd door crisp op 16-02-2022 21:51 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1