Feedback: Forumpostbeoordeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:43

Qck

Bazinga

Topicstarter
Ik ben helemaal voor deze nieuwe functionaliteit, maar ik moet wel zeggen dat ik het net iets té prominent aanwezig vind. In plaats van dat mijn aandacht naar de topictitel ging of de inhoud van het bericht, werd ik meteen afgeleid door de duimpjes.
Wat mij betreft zou dit een slagje kleiner kunnen (of in ieder geval minder opvallend).

Daarnaast klikte ik uiteraard per ongeluk op zo'n duimpje waardoor een post nu '"onverdiend" een duimpje heeft gekregen!

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Lol, geen problemen mee.... Ik moest er door een collega op gewezen worden. Had het niet gezien terwijl ik al minstens een half uur actief was op GoT... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

ChojinZ schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:43:
Lol, geen problemen mee.... Ik moest er door een collega op gewezen worden. Had het niet gezien terwijl ik al minstens een half uur actief was op GoT... :+
Dat komt omdat het maar in twee subfora 'aan' staat ;)

Zelf trouwens nog geen problemen mee gehad.
De moderatie moet juist opvallen. Dat doet het op de frontpage ook. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PromWarMachine schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:14:
[...]

De moderatie moet juist opvallen. Dat doet het op de frontpage ook. :)
Nou ja, op de frontpage heeft de moderatie natuurlijk wat meer betekenis. Op het forum is het niet meer dan een tellertje. Verder zijn er op de FP allerlei regels voor het modden waardoor dat zo objectief mogelijk blijft, terwijl hier op het forum gewoon naar hartelust geüpvotet mag worden. Waar op de FP het moderatiesysteem bedoeld is om "deze post is goed" te zeggen, zegt het forum alleen "ik vind deze post goed." :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom wordt er eigenlijk niet ook een 'thumbs down' ingebouwd? Je kan een post toch ook *niet* leuk/goed vinden? Waarom zijn alleen positieve meningen toegelaten qua thumbs?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

wildhagen schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:22:
Waarom wordt er eigenlijk niet ook een 'thumbs down' ingebouwd? Je kan een post toch ook *niet* leuk/goed vinden? Waarom zijn alleen positieve meningen toegelaten qua thumbs?
Ik heb begrepen dat het nu een beta-test is. En als het bevalt kunnen we binnenkort ook berichten gaan disliken.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Zodat mensen niet beledigd worden en de instapdrempel laag te houden ;).

Van mij mag die er ook wel komen. Nu is er geen verschil tussen een ongemodereerde en slechte forum reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Om discussie over moderatie te voorkomen. En iets zweveriger maar daarom niet minder waar: om de ervaring an sich positief te laten zijn.

Het alternatief was om downvotes wel toe te staan en te gebruiken voor de karmaberekening maar er geen tellertje van te laten zien, maar dat is dermate onintuïtief dat daar niet voor gekozen is. :)
AW_Bos schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:37:
[...]

Ik heb begrepen dat het nu een beta-test is. En als het bevalt kunnen we binnenkort ook berichten gaan disliken.
Nee, disliken gaat AFAIK niet worden toegevoegd, ook in de toekomst niet. Unliken wel, waarbij je een like die je eerder hebt gegeven dus weer kan intrekken. Wezenlijk verschillende dingen. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 04-08-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ah, dan had ik het verkeerd begrepen van Inspector tijdens de Borrel-meeting van vorige week.
Dan zie ik liever een unlike-mogelijkheid dan een dislike-mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Op (vrijwel) alle fora waar dergelijke "downvotes" worden geimplementeerd heb ik dit fout zien gaan. Nou is dit een ander soort forum dan bijvoorbeeld fora over games, maar ook hier zit een aantal mensen die zich nogal eens laten leiden door "fanboyisme". In dat soort gevallen zie je toch vaak dat elke post die niet strookt met hun beeld meteen downvotes krijgt.

Om dat stukje even buiten beschouwing te laten, het risico van downvotes is ook dat mensen gaan vragen waarom hun post gedownvote is, wat weer offtopic geneuzel is. Uiteindelijk is het beter om geen aanleiding te geven tot dit soort ongein, scheelt ons ook weer werk :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar dat fanboyisme zul je natuurlijk net zo goed hebben bij upvoten... 'he, een positief bericht over mijn favoriete produkt, hup thumbs up!'. ;)

Ik vind dit persoonlijk niet echt een nuttige feature om eerlijk te zijn. Maargoed, da's mijn mening :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wildhagen schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:55:
Maar dat fanboyisme zul je natuurlijk net zo goed hebben bij upvoten... 'he, een positief bericht over mijn favoriete produkt, hup thumbs up!'. ;)
Ja, maar upvotes worden zelden als belediging opgevat en zullen dus de discussie niet om zeep helpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Maar zorgt er wel voor dat onzin (fanboy berichten) aandacht krijgen door veel likes zonder dat daar tegengas voor gegeven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ircghost schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:02:
Maar zorgt er wel voor dat onzin (fanboy berichten) aandacht krijgen door veel likes zonder dat daar tegengas voor gegeven kan worden.
Meer likes voor posts die het zaakje relativeren? Als een fanboypost 10 likes krijgt en een goeie post 100, dan is dat ook duidelijk zat lijkt me. En stiekem denk ik dat het aantal rationele mensen hier op Tweakers hoger is dan het aantal fanboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

NMe schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:11:
[...]

Meer likes voor posts die het zaakje relativeren? Als een fanboypost 10 likes krijgt en een goeie post 100, dan is dat ook duidelijk zat lijkt me. En stiekem denk ik dat het aantal rationele mensen hier op Tweakers hoger is dan het aantal fanboys.
Als FP mod denk ik daar soms wel eens anders over ;) . Maar laten wij hopen dat je gelijk hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ircghost schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:27:
[...]

Als FP mod denk ik daar soms wel eens anders over ;) . Maar laten wij hopen dat je gelijk hebt!
Je vergeet dat er een ander publiek op het forum zit dan op de FP ;) er zijn genoeg mensen op de FP die nooit het forum bezoeken en vice versa

En zolang het enige voordeel aan veel likes hebben iets meer karma krijgen is dan maakt het toch niet uit, zo lang je maar niet de volgorde van een thread of een post gaat uitlichten op basis van likes.

[ Voor 22% gewijzigd door _David_ op 04-08-2015 18:42 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

_David_ schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:39:
[...]

Je vergeet dat er een ander publiek op het forum zit dan op de FP ;) er zijn genoeg mensen op de FP die nooit het forum bezoeken en vice versa

En zolang het enige voordeel aan veel likes hebben iets meer karma krijgen is dan maakt het toch niet uit, zo lang je maar niet de volgorde van een thread of een post gaat uitlichten op basis van likes.
Ik vergat dat niet hoor, maar het nam niet alle twijfel weg vandaar. En juist dat laatste is juist iets waar ik bang voor ben dat dit mogelijk later gaat gebeuren. Mocht dat gebeuren dan is het zeker nodig om nog eens te kijken naar het like/dislike systeem, maar goed dat is iets toekomstig natuurlijk.

Dat terzijde vind ik het wel erg tof dit systeem er komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Net als bij die tags hoeft het voor mij allemaal niet. O.a. visueel veel te onrustig.

Iemand enig idee hoe ik die 'facebook shite' onzichtbaar kan maken :? :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik had de functie nog niet eens gezien (was nog niet in die subfora geweest). Als het voor Google en Facebook en krantenartikelen werkt, waarom dan ook niet hier.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Help!!!! schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:49:
Net als bij die tags hoeft het voor mij allemaal niet. O.a. visueel veel te onrustig.

Iemand enig idee hoe ik die 'facebook shite' onzichtbaar kan maken :? :X
Cascading Stylesheet:
1
.action_list .rating { display: none; }

Of iets minder drastisch, alleen het duimpje verbergen tenzij je over de post hovert:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
.message .action_list .rating .thumbsup {
    visibility: hidden;
}
.message:hover .action_list .rating  .thumbsup {
    visibility: visible;
}

[ Voor 33% gewijzigd door NMe op 04-08-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dankjewel ! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 04-08-2015 19:08 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Qck schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:41:
Ik ben helemaal voor deze nieuwe functionaliteit, maar ik moet wel zeggen dat ik het net iets té prominent aanwezig vind. In plaats van dat mijn aandacht naar de topictitel ging of de inhoud van het bericht, werd ik meteen afgeleid door de duimpjes.
Wat mij betreft zou dit een slagje kleiner kunnen (of in ieder geval minder opvallend).
De knop is al wel bewust wat kleiner gemaakt dan de moderatieknop in reacties, maar als mensen hem nog te storend vinden kunnen we overwegen om het knopje nog een stapje kleiner te maken. De styling wil ik wel graag zoveel mogelijk gelijk houden met de moderatieknop van de reacties.
Daarnaast klikte ik uiteraard per ongeluk op zo'n duimpje waardoor een post nu '"onverdiend" een duimpje heeft gekregen!
Unliken kon helaas niet afgemaakt worden in de afgelopen iteratie, vandaar dat we nu een beperkte betatest is. Over drie weken zul je ook onbedoeld opgestoken duimpjes weer kunnen intrekken en dan de feature breed uitgerold worden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Femme schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:12:
[...]
De styling wil ik wel graag zoveel mogelijk gelijk houden met de moderatieknop van de reacties.
Omdat? Het zijn toch 2 compleet verschillende systemen met compleet verschillende doeleinden, waarom moetem de 'knopjes' dan zoveel mogelijk op elkaar lijken?

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

_David_ schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:05:
[...]

Omdat? Het zijn toch 2 compleet verschillende systemen met compleet verschillende doeleinden, waarom moetem de 'knopjes' dan zoveel mogelijk op elkaar lijken?
Omdat ze toch wel heel nauw aan elkaar verbonden zijn, en om te voorkomen dat de site een kerstboom wordt met nog meer verschillende weergavevormen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Misschien stomme vraag, maar waar staat dit aan? Is mededeling forum niet meer gebruikt?

Ik ben gewoon nieuwsgierig namelijk

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
plan: Development-round-up - Iteratie #72 legt het uit (en een topic in ABO)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

NMe schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:45:
[...]

Omdat ze toch wel heel nauw aan elkaar verbonden zijn, en om te voorkomen dat de site een kerstboom wordt met nog meer verschillende weergavevormen? :)
Ze zijn verbonden in dat ze beide effect hebben op je karma, voor de rest niet.

En een knop veranderen betekent niet meteen dat je site een kerstboom is he ;)
JvS schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:50:
Misschien stomme vraag, maar waar staat dit aan? Is mededeling forum niet meer gebruikt?

plan: Development-round-up - Iteratie #72
Momenteel is de postbeoordeling bij wijze van bètatest ingeschakeld in Laptop Aankoopadvies, Duurzame Energie & Domotica en het abonneeforum. Andere forums zullen volgen zodra we tevreden zijn over de functionaliteit van de feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:41
Ik vind vooral de plaatsing storend. Niet omdat het afleidt, maar omdat ervoor gekozen is om een aantal knoppen maar gewoon even een flink stuk naar links te plaatsen, wat er ook voor zorgt dat die best gaan zweven.

Het komt bij mij over alsof het zo gegaan is (uiteraard gechargeerd):
» "Waar zullen we die like-knop plaatsen?"
« "Rechtsboven? Dat zie je wel vaker."
» "Goeie. Maar daar staan al wel quote-knoppen enzo..."
« "Ow ja, dat is waar."
« "Wat als we die een stukje opzij schuiven?"
» "Ja, dat kan eigenlijk wel, doen we dat!"

Waarom niet onder het rijtje aan knoppen? Desnoods helemaal onderaan de post? De inhoud van posts wordt toch afgekapt op 640px, dus naast de post is genoeg plek.
JvS schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:50:

In ieder geval in Laptop Aankoopadvies (bij mij dan :P).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hahn schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:01:
Ik vind vooral de plaatsing storend. Niet omdat het afleidt, maar omdat ervoor gekozen is om een aantal knoppen maar gewoon even een flink stuk naar links te plaatsen.
Andersom zou IMO niet uitzien, dan krijg je een blokje midden boven je post. Leidt ook meer af denk ik.
Waarom niet onder het rijtje aan knoppen? Desnoods helemaal onderaan de post? De inhoud van posts wordt toch afgekapt op 640px, dus naast de post is genoeg plek.
Plaatjes kunnen meer ruimte innemen en daarmee over die knop heen vallen, tenzij er weer meer ruimte wordt gereserveerd voor een post...waar vast heel veel mensen niet vrolijk van worden gezien het commentaar dat er te veel witruimte in T7 zat. ;) Ik wil trouwens de mensen die posts op 100% breedte hebben gezet met custom CSS niet de kost geven. :P

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 04-08-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Laatst online: 19-09 15:43

Qck

Bazinga

Topicstarter
Ik vind vooral de plaatsing storend. Niet omdat het afleidt, maar omdat ervoor gekozen is om een aantal knoppen maar gewoon even een flink stuk naar links te plaatsen, wat er ook voor zorgt dat die best gaan zweven.

« "Ow ja, dat is waar."
Eens
Femme schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:12:
De knop is al wel bewust wat kleiner gemaakt dan de moderatieknop in reacties, maar als mensen hem nog te storend vinden kunnen we overwegen om het knopje nog een stapje kleiner te maken. De styling wil ik wel graag zoveel mogelijk gelijk houden met de moderatieknop van de reacties.
Snap ik, het moet wel uniform blijven. Zomaar een idee zodat hij minder opvalt (maar dan goed uitgewerkt natuurlijk):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OtdA8i4.png

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Maar dan plaats je alsnog alles naar links, alleen wat minder ver. Ik zou liever de like knop helemaal links onder de avatar/nickname zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ircghost schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:20:
Maar dan plaats je alsnog alles naar links, alleen wat minder ver. Ik zou liever de like knop helemaal links onder de avatar/nickname zien.
De positie rechts vind ik logischer. Je beoordeelt de post, niet de gebruiker. We doen dit ook zo in reacties en reviews.

« "Ow ja, dat is waar."

Twee regels aan links of knoppen is ook niet fraai, bovendien zitten we dan dus in het contentgebied van de post. We kunnen de links nog wel wat meer naar rechts verplaatsen zodat ze minder zweven, zo hoort het eigenlijk ook te zijn volgens het ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat laatste betekent wel dat grote verschillen in het aantal likes een onrustige indruk wekken omdat de knoppen dan bij elke post op een andere plek staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Waarom is er geen bericht in het MED-forum hierover verschenen? Ik denk dat niet iedereen de Development-roundups's bekijkt. Ik kwam al eerder een post tegen waarin iemand zich afvroeg waarom het raten niet mogelijk was (hij zat blijkbaar in een forum waar dit uit staat), en dacht dat het betrekking had op de moderatie-instellingen van de FP.

Met een klein berichtje in MED trek je toch weer een groter publiek, denk ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 01:22

crisp

Devver

Pixelated

NMe schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:06:
Dat laatste betekent wel dat grote verschillen in het aantal likes een onrustige indruk wekken omdat de knoppen dan bij elke post op een andere plek staan.
Dat zal best wel meevallen met een goed gekozen min-width ;)

Ik had het zelf ook minder breed gemaakt, maar blijkbaar is daar tussendoor iets misgegaan tussen het begin van mijn vakantie en de release deze week :p

[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 06-08-2015 12:30 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 01:22

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:01:
Waarom is er geen bericht in het MED-forum hierover verschenen? Ik denk dat niet iedereen de Development-roundups's bekijkt. Ik kwam al eerder een post tegen waarin iemand zich afvroeg waarom het raten niet mogelijk was (hij zat blijkbaar in een forum waar dit uit staat), en dacht dat het betrekking had op de moderatie-instellingen van de FP.

Met een klein berichtje in MED trek je toch weer een groter publiek, denk ik ;).
Ergens moet je toch een grens trekken, en wijzigingen publiceren we al sinds jaar en dag in .plans. Er zullen vast ook legio mensen zijn die Meds niet lezen. Moeten we dan ook iedereen een mail en notificatie gaan sturen?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Die persoon wist, lijkt me, dat het aan stond vanwege de .plan, maar als je niet alles leest dan krijg je dat soort situaties - een bericht in MED helpt niet tegen slecht lezen ;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind het geen gek idee om verbeteringen en nieuwe features die betrekking hebben op het forum in een MED aan te kondigen. Sowieso kan een beetje meer communiceren in MED geen kwaad. Ik zal er de volgende keer op letten.

• Señor Sjon
  • Laatst online: 19-09 15:10
Een MED lees ik vrijwel nooit omdat je er nooit op mag reageren en ik 9 van de 10x via MyReact of Active Topics op fora kom. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35
Wat niet wegneemt dat als je een mededelingen-forum hebt het ook wel charmant is om het daadwerkelijk te gebruiken :p

Of men het wel of niet gebruikt is dan vervolgens de keuze van de lezer zelf ;)

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57

P_Tingen

omdat het KAN

Nog een dom vraagje, maar kun je al een klik ongedaan maken? Ik heb er uit nieuwsgierigheid eens op een geklikt, maar kon hem daarna niet meer ontklikken.

... en gaat over tot de orde van de dag

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Nee dat kan nu nog niet, wordt wel aan gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

Ik stond zelf op het punt om een topic te openen, want ik zit met een vraag. Hoe zit het met OP's welke door meerdere mensen worden beheerd? Naar wie gaat de karma e.d?

Daarnaast kan je je 'eigen' post een duimpje geven als je mede-auteur bent:
anandus in "[Multi] Fallout 4"

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
D4NG3R schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:46:
Ik stond zelf op het punt om een topic te openen, want ik zit met een vraag. Hoe zit het met OP's welke door meerdere mensen worden beheerd? Naar wie gaat de karma e.d?

Daarnaast kan je je 'eigen' post een duimpje geven als je mede-auteur bent:
anandus in "[Multi] Fallout 4"
Dat is een goede voor de todo-list. :)
_David_ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:02:
Nee dat kan nu nog niet, wordt wel aan gewerkt :)
Nu wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Qck schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:41:
Ik vind het de meest onzinnige toevoeging in tijden. 1 facebook is genoeg. Ik snap 't nut ervan werkelijk niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Wijnands op 25-08-2015 20:28 ]

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

zeef schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:26:
[...]

Dat is een goede voor de todo-list. :)
Wat is de huidige situatie dan? Ik gok er op dat de originele TS alles ontvangt?

Dat is trouwens nog een goede, krijg je enkel 'normale' karma of gaan er ook extra punten naar je badge(s) toe?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:19
Hebben trouwens de "duimpjes" nog echt nut als de schrijver van de post na ontvangst van duimpjes zijn post gaat bewerken? of zelfs helemaal weghaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:10

Dido

heforshe

Volg je nog wel eens topics waar over hete (politieke) hangijzers wordt gediscussieerd? Wordt een leuk gevecht waarin "democratisch" besloten wordt welke mening bestraft wordt met negatief karma.

Veel succes als je als "moraalridder" naar binnen wandelt (of simpelweg als iemand die mensenrechten liever wel respecteert :X )

Als ik nu zie wat er in het immigratietopic gebeurt waar de vermaledijde facebooking ook is toegevoegd snap ik dat mensen de feature onzichtbaar maken. Ik snap het idee, maar ik betwijfel het universele nut.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Eens met Dido, wilde het eigenlijk ook al melden, het nut van die duimpjes kan ik in bijv. DAA nog wel vinden, een goed advies krijgt duimpjes, maar in ASP? Het migrantentopic heeft al een mooie tweedeling. Alle anti-migranten-posts krijgen duimpjes van dezelfde mensen, hoe grote flame de post ook is, en een flink deel van de niet-anti-migranten krijgen ook duimpjes, again van telkens dezelfde paar personen.

Het werkt in ASP naar mijn mening/idee alleen maar meer geflame in de hand want "ik krijg duimpjes dus men is het mij eens, dus ik ga door/nog een tandje harder"

Nu zullen er vast wel topics, zoals de sport-topics, zijn waar het goed gaat, maar in de enigszins politie topics is het echt not-done.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Wijnands schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:20:
[...]

Ik vind het de meest onzinnige toevoeging in tijden. 1 facebook is genoeg. Ik snap 't nut ervan werkelijk niet.
Er is uitgelegd dat ze hiermee posts later in de toekomst willen highlighten.

Pagina: 1