Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige Shuttle was prima voor het draaien van Kodi en het kijken van 720p films. Nu heb ik een nieuwe TV en ik wil graag 1080p films kijken en mogelijk zelfs later 3D. Bij 1080p loopt het toch iets minder vloeiend dan ik had gehoopt. Ik denk dat de Shuttle tegen zijn beperkingen aan loopt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen uiterste prijs in gedachten. Aangezien het een oud systeem is denk ik aan een CPU upgrade en een GPU upgrade.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Specificaties Shuttle:
Shuttle FG33
4 GB ram
120gb SSD
Nvidia Geforce 7600GS XFX
Intel Core 2 Duo E8200 @ 2,66 Ghz
Nadere specs Shuttle FG33:
http://www.shuttle.eu/pro...nes/sg33g5/specification/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien de Shuttle een klein kastje is passen veel huidige moderne videokaarten er niet in. Daarnaast is het moederbord redelijk oud dus een CPU upgrade zal ook nog steeds een redelijk oude CPU zijn.
Welke videokaarten/CPU's zijn aan te raden voor dit systeempje?
Mogelijk zelfs, is het uberhaupt wel mogelijk om het systeem wat te upgraden?
Mijn huidige Shuttle was prima voor het draaien van Kodi en het kijken van 720p films. Nu heb ik een nieuwe TV en ik wil graag 1080p films kijken en mogelijk zelfs later 3D. Bij 1080p loopt het toch iets minder vloeiend dan ik had gehoopt. Ik denk dat de Shuttle tegen zijn beperkingen aan loopt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen uiterste prijs in gedachten. Aangezien het een oud systeem is denk ik aan een CPU upgrade en een GPU upgrade.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Specificaties Shuttle:
Shuttle FG33
4 GB ram
120gb SSD
Nvidia Geforce 7600GS XFX
Intel Core 2 Duo E8200 @ 2,66 Ghz
Nadere specs Shuttle FG33:
http://www.shuttle.eu/pro...nes/sg33g5/specification/
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien de Shuttle een klein kastje is passen veel huidige moderne videokaarten er niet in. Daarnaast is het moederbord redelijk oud dus een CPU upgrade zal ook nog steeds een redelijk oude CPU zijn.
Welke videokaarten/CPU's zijn aan te raden voor dit systeempje?
Mogelijk zelfs, is het uberhaupt wel mogelijk om het systeem wat te upgraden?