Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Problemen met opbouw website (sinds vandaag - 04.08.2015)

Pagina: 1
Acties:

• Titan_Fox
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
De site wordt niet meer goed opgebouwd (zie afbeelding). Dit is pas sinds vandaag, dus zal het te maken hebben met de wijzigingen die jullie door aan het voeren zijn. Kunnen jullie er a.u.b. eens naar kijken ? Hartelijk dank !

http://s24.postimg.org/kerykqbud/image.jpg

Apparaat : iPad Mini 2 (retina)
Browser : Mercury v.9.1.0.

Verwijderd

Zelfde probleem in Chrome 44 op Android.

Verwijderd

Zelfde probleem doet zich voor op Windows 10 Mobile met Microsoft Edge (laatste beschikbare build fast ring, uit mijn hoofd 10166) op een Nokia Lumia 630.

Deed het gisteren nog normaal. De pagina is veranderd naar de responsive versie, maar de content in de tabellen word weergeven als de desktop site en aan de randen gewoon afgehakt. De afgehakte content is met geen mogelijkheid te bekijken, in landscape is er meer te zien, nog niet alles en het zelfde afhakverhaal.

Het afhakken gebeurt overigens ook op de responsive instellingen pagina kwam ik zojuist achter en op de profielen overview pagina.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 17:26 . Reden: Info toegevoegd. ]

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:25

Epsilon

Ter info:
Dit gedrag komt ook voor in bijvoorbeeld IE 11 op de desktop wanneer venster ernstig verkleind wordt, dus een algeheel probleem.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:44
Zelfde probleem op ios iPhone 6 safari

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:44
Zelfde probleem op ios iPhone 6 safari.

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:28
Hier op Samsung S4
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ssFizu1LpbCKxXDSDh2TB0IC/medium.png

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Thanks all! Kwam door de refactoring van de profielen. Deze moeten nog responsive worden gemaakt maar zijn dat nog niet. Ik heb ze nu dan ook uitgesloten van het responsive framework.
Pagina: 1