Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een 40 inch TV zonder smart functies, gewoon "keep it simple".

Wat is je budget?
max. 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen/films en series kijken. -> d.m.v. chromecast

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een ue40j5100 gevonden op pixmania voor 359excl verzending. Ik had gehoord dat het exact de h5000 is, maar hoe dat juist zit weet ik niet.

Ik had binnen mijn pricerange ook een philips gezien, maar niet zo goede dingen over gehoord.

Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand die die tv heeft? Ervaringen? Is Pixmania te vertrouwen? Misschien een 'betere tv' in de pricerange?

Oja, ik zou graag de tv nog aansluiten op mijn hifi-keten, dus zou er een analoge audio-uitgang moeten zijn (zo'n hoofdtelefoonuitgang), maar ik vind nergens terug of die erop zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Hannibal1471 op 04-08-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:24
let erop dat vrij vaak een hoofdtelefoonuitgang aansluiten ervoor zorgt dat het geluid van de tv zelf gemute wordt. Dat is denk ik niet wat je wil.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
Snowhite0901 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:47:
let erop dat vrij vaak een hoofdtelefoonuitgang aansluiten ervoor zorgt dat het geluid van de tv zelf gemute wordt. Dat is denk ik niet wat je wil.
Dat is wel degelijk de bedoeling. Ik wil het geluid niet uit de tv laten komen maar uit de stereoketen.

[ Voor 13% gewijzigd door Hannibal1471 op 04-08-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
Heb hem besteld met PayPal (Ik ben me bewust van de reputatie van de webshop, dus daarom maar voor paypal gekozen). Ik ben me ervan bewust dat het een Frans model is en CI+ dus hoogstwaarschijnlijk niet zal werken, maar dat maakt voor mij niet zoveel uit. Het is vooral het prijsverschil dat me over de streep heeft getrokken. Hopelijk heb ik een goede deal gedaan.