Tool voor trimmen in-outros Hardstyle

Pagina: 1
Acties:

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:58

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Aangezien ik op zeer korte termijn op vakantie ga en graag wel de nodige hardstyleplaatjes mee wil zit ik met het volgende. Veel nummers bevatten een intro en outro welke ik graag geknipt wil hebben. Dit is om overgangen voor de DJ's gemakkelijker te maken, maar daar heb ik zelf weinig aan. Bestaat er een tool om automatisch bulk liedjes te verwerken door de in- en outros eraf te knippen? Google leverde bij mij iig geen useful results op...

Professioneel Heftruck Syndroom

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoe moet ik een software ding nou weten wat een intro of outro is? Is gewoon een stukje muziek. Zal je dus echt zelf moeten doen.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-12-2025

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Dacht dat lange intro's er juist voor de DJ's waren? ;)

• Ebbie73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 12:04
Ik heb zelf 2 hardstyle-mixen gemaakt een aantal jaren geleden. Ik heb toen de intro's en de outro's eraf geknipt en de nummers in elkaar over laten lopen. Hiervoor heb ik Nero Wave-editor en Nero Soundtrax gebruikt.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Ebbie73 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:58:
Ik heb zelf 2 hardstyle-mixen gemaakt een aantal jaren geleden. Ik heb toen de intro's en de outro's eraf geknipt en de nummers in elkaar over laten lopen. Hiervoor heb ik Nero Wave-editor en Nero Soundtrax gebruikt.
Zelf ook al veel gemixt inderdaad, maar nu moet het zeg maar snel, en heb geen tijd om alles zelf bij langs te gaan.

Zit niets anders op dan denk door zelf ff te skippen naar de mooiste stukjes...
DennusB schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:55:
Hoe moet ik een software ding nou weten wat een intro of outro is? Is gewoon een stukje muziek. Zal je dus echt zelf moeten doen.
In hardstyle zit altijd wel een verband, qua wave-form valt de intro en outro zo op :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Bepalen wat wel of geen intro/outro is zul je waarschijnlijk zelf moeten doen; kan me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat dit te automatiseren is. Dat wordt dus zelf aan de slag gaan met Audacity of zo.

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:04

StM

Door het gebrek aan variatie in het genre is het waarschijnlijk wel te automatiseren, maar het lijkt me zeer sterk dat iemand het al gedaan heeft :) Daarnaast is softwarematige audio analyse gewoon verrekte lastig en zal het nooit volledig feilloos werken.

• Ebbie73
NeFoRcE schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:00:
[...]

Zelf ook al veel gemixt inderdaad, maar nu moet het zeg maar snel, en heb geen tijd om alles zelf bij langs te gaan.
Mocht je interesse hebben, kan ik je vanavond een paar linkjes doen met de betreffende mixen....

Nee heb je....

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
StM schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:05:
Door het gebrek aan variatie in het genre is het waarschijnlijk wel te automatiseren, maar het lijkt me zeer sterk dat iemand het al gedaan heeft :) Daarnaast is softwarematige audio analyse gewoon verrekte lastig en zal het nooit volledig feilloos werken.
Haha, variatie, variatie, er zitten idd wel patronen in ja :P Qua tijdsbestek wordt 't dus lastig om alles zelf nog ff te trimmen. :)
Ebbie73 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:20:
[...]

Mocht je interesse hebben, kan ik je vanavond een paar linkjes doen met de betreffende mixen....

Nee heb je....
Als je wilt, graag! DM maar dan als je wilt :) Of hier, als je 't public wilt ;) Bedankt!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:25
Ben niet helemaal thuis in de huidige hardstyle, maar worden er van de meeste nummers geen radio versies uitgebracht waarbij ze dit knippen dus al voor je gedaan hebben?

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:49

Gotiniens

Fairly odd Tim

Idd, Download de radio edits

Of beter nog, download livesets, Dance muziek komt dan veel beter tot hun recht.

[ Voor 60% gewijzigd door Gotiniens op 04-08-2015 17:19 ]

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:16
Anders met audacity proberen. Kan geen intro/outro herkennen, maar wel een leuke om eventueel zelf te knippen/plakken/verwijderen/ (en het volume van het nummer weghalen.. :P)

Panasonic 55FZ804 | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Ebbie73
NeFoRcE schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:29:
[...]

Haha, variatie, variatie, er zitten idd wel patronen in ja :P Qua tijdsbestek wordt 't dus lastig om alles zelf nog ff te trimmen. :)

[...]

Als je wilt, graag! DM maar dan als je wilt :) Of hier, als je 't public wilt ;) Bedankt!
Alstublieft!

Mix 1
Mix 2

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Topper! *Downloaden doet*

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gotiniens schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:18:
Idd, Download de radio edits

Of beter nog, download livesets, Dance muziek komt dan veel beter tot hun recht.
lsdb.nl is daar een goede voor

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Pagina: 1