Daar is de news-submit speciaal voor bedoeld: http://tweakers.net/submit/
Virussen? Scan ze hier!
Danku, had even moeite dat de vinden.
Er staat "Doordat de worm werkt op zowel Windows als op Mac, zijn Apple-computers opeens veel vatbaarder."SampleUser schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:20:
Nieuwe worm kan firmware van Mac-computers infecteren http://nos.nl/artikel/829434
Tja, het is komkommertijd hè....
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Dank allen, hij stond al in de queue
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Verwijderd
Het eerste wat ik dacht was: Gaat dit over hetzelfde? Ziet er kompleet anders uit!
Pas nadat ik het zeer zorgvuldig opnieuw had doorgelezen, zag ik dat er in de FP artikel twee lekken besproken worden. Maar dat valt helemaal niet op!
Het tweede, (deze van de firmware) is op het moment nogal weggemoffeld... Het valt helemaal weg, zo onder twee stukken code. Je denkt dat er nog wat detail over het lek komen, en niet dat er plotseling over iets kompleet anders gesproken wordt!
Dat mag wat mij betreft wel aangepast worden, met extra informatie in de samenvatting.
Verder lijkt me het twee lek minstens zo nieuwswaardig als het eerste... Daar mag wat mij betreft best wat meer tekst aan besteed worden. (En dan kan één van de code plaatjes verdwijnen als dat nodig is... )
Pas nadat ik het zeer zorgvuldig opnieuw had doorgelezen, zag ik dat er in de FP artikel twee lekken besproken worden. Maar dat valt helemaal niet op!
Het tweede, (deze van de firmware) is op het moment nogal weggemoffeld... Het valt helemaal weg, zo onder twee stukken code. Je denkt dat er nog wat detail over het lek komen, en niet dat er plotseling over iets kompleet anders gesproken wordt!
Dat mag wat mij betreft wel aangepast worden, met extra informatie in de samenvatting.
Verder lijkt me het twee lek minstens zo nieuwswaardig als het eerste... Daar mag wat mij betreft best wat meer tekst aan besteed worden. (En dan kan één van de code plaatjes verdwijnen als dat nodig is... )
Typo in de tekst:
.......in Mac OS X gebruikt om zich te verstoppen in de firmwire.
moet zijn
.......in Mac OS X gebruikt om zich te verstoppen in de firmware.
.......in Mac OS X gebruikt om zich te verstoppen in de firmwire.
moet zijn
.......in Mac OS X gebruikt om zich te verstoppen in de firmware.
Daar is Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 43 voor en daar is het al gemeld.
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1