Toon posts:

23min cd's niet te branden??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen ik heb een probleempje.

Ik heb van die 23min cd's besteld (200mb 8cm groot)van platinum maar ik kan ze niet branden. Als ik ze im me brander stop (plextor PX-W4220T firmware v1.04) doet ie niks hij leest ze nog geen eens??

heb hier iemand nog meer last van? of weet hoe ik dat kan verhelpen?
alvast bedankt

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik wist niet eens dat die bestonden :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

welk brandprogramma heb je?

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat ie ze niet leest als ze nog leeg zijn is toch logisch?? Mijn cdrom zegt volgensmij ook dat er geen cd inzit als er een lege inzit.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb hetzelfde probleem met de PX8220T...
Vergeet het maar. Laatste firmware en brand ze nog steeds niet. Ligt aan de hardware, niet burnproggie.

edit:

typvout

Verwijderd

ik ken die dingen niet eens blijkbaar je rom speler ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Brand met nero en met cdrwin 3.8c en nog clonecd

Als ik ze erin stop gaat er maar oranje 1 lampje branden inplaats van 2 groene lampjes

en die cd-jes kan je bestellen bij:
http://www.opussupplies.nl/

het zijn van die single cd's zien er erg grappig uit en zijn erg handig ze zijn net zo groot als floppy's maar er past ff wat meer op 8-) 8-) . Erg handig voor op school

• PsYgHo
  • Laatst online: 04-05 00:28
Op maandag 18 juni 2001 17:36 schreef Sharkbyte het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem met de PX8220T...
Vergeet het maar. Laatste firmware en brand ze nog steeds niet. Ligt aan de hardware, niet burnproggie.
heb ook de 8220met een 2940AU, en brand hier gewoon alles, heb zelfs van die meest vage visite kaartjes gefikt, allemaal ok.
firmware: 1.05 (maar ook met 1.03 deed hij het wel...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

heb ook de 8220met een 2940AU, en brand hier gewoon alles, heb zelfs van die meest vage visite kaartjes gefikt, allemaal ok.
firmware: 1.05 (maar ook met 1.03 deed hij het wel...
Damn, heb dezelfde config en bij mij lukt het dus absoluut niet. Maar er zijn 2 versies uitgekomen van de PX8220T, welke heb jij ? Beter gezegd, kan je er SD2 CDs mee branden en lezen ? Mijn drive kan dat. Misschien dat je de andere versie hebt.

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Branden van 8cm CD recordables wordt door Plextor ondersteund vanaf de 121032 series, de 8220 en modellen daarvoor werken niet met deze CD recordables. (ik heb hier contact over gehad met Plextor)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb het juist omgekeerd, ik kan die kleine burnen, maar als ik grotere hoeveelheden wil branden doet die van mij het niet meer. Maar ik heb een Yamaha.

Verwijderd

Mijn Plextor 8x4x32 ziet dat er 23 minuten op die cd gefikt kunnen worden, ik heb het alleen nog niet geprobeert :)

Verwijderd

Ik heb er al een stuk of 8 van gebrand met mijn Plextor 8x4x32. Dat deed ie al met firmware 1.07. Ik heb nu 1.09 en doet het ook prima. Ik gebruik Nero 5.0.3.8. Ik kan ze alleen maar op 4 speed of lager branden. 8 kan niet.

Verwijderd

Topicstarter
dus de oplossing is dus een nieuwe brander :( :( naja het is niet anders!

en 99min cd's brandt ie wel of ook niet???

• PsYgHo
  • Laatst online: 04-05 00:28
Op maandag 18 juni 2001 18:47 schreef Sharkbyte het volgende:

[..]

Damn, heb dezelfde config en bij mij lukt het dus absoluut niet. Maar er zijn 2 versies uitgekomen van de PX8220T, welke heb jij ? Beter gezegd, kan je er SD2 CDs mee branden en lezen ? Mijn drive kan dat. Misschien dat je de andere versie hebt.
de mijne ook..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1