My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik snap eigenlijk niet wat de poster met dat comment wil zeggen, aangezien het om twee verschillende alinea's gaat... maar waar ik het wel mee eens ben is dat supergeleiding wellicht toch genoemd moet worden. Derhalve: aangepastATS schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:07:
In nieuws: Natuurkundigen maken met grafeen vergelijkbaar materiaal staat
[...]
Juist... Wat bedoelt de redacteur hier mee? Wellicht dit:
[...]
?
Overigens is het wellicht handig in plaats van zo indirect te spreken over supergeleiding bij kamertemperatuur dat gewoon explicitiet te noemen. Dat is toch wel een significant aspect van dit materiaal, als het inderdaad allemaal zo mooi uitpakt natuurlijk.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
De titel lijkt eigenlijk te zeggen dat natuurkundigen met grafeen een vergelijkbaar materiaal als grafeen maken.letatcest schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:31:
[...]
Ik snap eigenlijk niet wat de poster met dat comment wil zeggen, aangezien het om twee verschillende alinea's gaat... maar waar ik het wel mee eens ben is dat supergeleiding wellicht toch genoemd moet worden. Derhalve: aangepast
Ik zou het woordje "een" toevoegen, zodat er staat: "Natuurkundigen maken een met grafeen vergelijkbaar materiaal"
daar heb je ook weer een puntje. *titeliteratie no. 4*
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie