Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Natuurkundigen maken met grafeen vergelijkbaar materiaal

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37
In nieuws: Natuurkundigen maken met grafeen vergelijkbaar materiaal staat
De staneen-fluoridecombinatie zou kunnen zorgen voor het inslaan van nieuwe wegen, zeiden onder meer ExtremeTech en de Amerikaans universiteit Stanford.
Juist... Wat bedoelt de redacteur hier mee? Wellicht dit:
(...) the electrons will travel without resistance
?

Overigens is het wellicht handig in plaats van zo indirect te spreken over supergeleiding bij kamertemperatuur dat gewoon explicitiet te noemen. Dat is toch wel een significant aspect van dit materiaal, als het inderdaad allemaal zo mooi uitpakt natuurlijk.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

ATS schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:07:
In nieuws: Natuurkundigen maken met grafeen vergelijkbaar materiaal staat
[...]

Juist... Wat bedoelt de redacteur hier mee? Wellicht dit:
[...]
?

Overigens is het wellicht handig in plaats van zo indirect te spreken over supergeleiding bij kamertemperatuur dat gewoon explicitiet te noemen. Dat is toch wel een significant aspect van dit materiaal, als het inderdaad allemaal zo mooi uitpakt natuurlijk.
Ik snap eigenlijk niet wat de poster met dat comment wil zeggen, aangezien het om twee verschillende alinea's gaat... maar waar ik het wel mee eens ben is dat supergeleiding wellicht toch genoemd moet worden. Derhalve: aangepast :)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

letatcest schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:31:
[...]
Ik snap eigenlijk niet wat de poster met dat comment wil zeggen, aangezien het om twee verschillende alinea's gaat... maar waar ik het wel mee eens ben is dat supergeleiding wellicht toch genoemd moet worden. Derhalve: aangepast :)
De titel lijkt eigenlijk te zeggen dat natuurkundigen met grafeen een vergelijkbaar materiaal als grafeen maken.
Ik zou het woordje "een" toevoegen, zodat er staat: "Natuurkundigen maken een met grafeen vergelijkbaar materiaal"

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

daar heb je ook weer een puntje. *titeliteratie no. 4* ;)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie