Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• otec
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Zoals de titel zegt, zoek ik een nieuwe smartphone, maar het aanbod is zo uitgebreid dat ik twijfel over mijn aankoop.
Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen de Motorola Moto G 4G (Gen 2) / Microsoft Lumia 640 / Acer Liquid Z520 Duo. Andere suggesties zijn ook welkom.

Ik wil ongeveer rond de 150 euro uitgeven. (Kan 20euro meer zijn, deze recupereer ik met inleveren van mijn oude gsm)

Ik wil de smartphone vooral gebruiken voor mijn werk -> internet/mails en apps zoals facebook/tinder etc.
Niet echt voor te gamen.

Voor mijn job moet ik veel foto's maken van uitgevoerde taken dus ik heb liever een camera van minsten 8MP en een goede batterij (min. 2000mAh). Ook genoeg opslagruimte (uitbreidbaar). Qua specs van de telefoon heb ik niet echt een idee wat er nodig is voor simpele apps vlot te laten lopen. Ik dacht aan 1G Ram + Quad core processor maar dit kan teveel zijn. Ook liefst de laatste versie van het besturingsysteem.

Dank bij voorbaat ;)

Vergelijking van de smartphones door mij gevonden : http://www.smartphoneshop...ken/578311/573213/596122/

[ Voor 7% gewijzigd door otec op 04-08-2015 11:35 . Reden: link ]

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 13:27

WCA

Hecht je veel waarde aan android? Ga dan voor de moto. Anders de Lumia, windows phones zijn in de lagere prijsklasse vaak beter dan android telefoons.

Windows phone is niet voor iedereen, ik kan mezelf er persoonlijk niet aan wennen, maar ik ken ook mensen die er bij zweren. Bottomline, wil je per se Android? Pak dan de moto. Sta je open voor iets anders? neem dan de lumia.

Share and Enjoy!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:21
De Lumia maakt goede fotoos en deze draait behoorlijk vlot met de hardware. Als android geen vereiste is dan zou ik die kiezen. Ik heb zelf dan al een Lumia dus ik kan wel zeggen dat Windows Phone wat mij betreft makkelijker werkt, minder nonsense en lekker overzichtelijk maar dat is echt een kwestie van smaak en wennen.

• otec
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Is de Acer dan zoveel slechter in vergelijking met de andere smartphones?

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Je kan ook de Huawei G6 overwegen.
Ook niet zo heel duur, maar een prima telefoon (ook met 4G).
Gebruik de mijne nu een maand of 2 en alles werkt prima.

Want a cookie?!