Fiber aanvraag geweigerd.... ervaring EDR/Fiber?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arokh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-08 12:24
Wat weten jullie van de kredietchecks van EDR?

Mijn ouders hebben glasvezel aangevraagd. Ze wonen in een goede buurt van een klein stadje (25.000 inwoners) en zijn vorige maand aangesloten op glasvezel.

Nu heb ik via Fiber een aanvraag voor een abonnement voor ze gedaan, maar ze zijn (overigens zonder enige communicatie vanuit RDE of Fiber) geweigerd.

Minj ouders hebben een inkomen van zo'n 9000 euro per maand, ze hebben buiten een kleine hypotheek (50% van de waarde van het huis) geen schulden en nog nooit een betaling gemist. Alles gaat automatisch, en altijd zonder problemen. Ze hebben een mooie spaarrekening en wonen in een relatief mooi, vrijstaand huis.

(postcode check en demografische check kan eigenlijk geen probleem zijn, ze zijn in de 60, dan mag je vast nog wel een glasvezel abonnementje afsluiten...)

Wat kan er aan de hand zijn denken jullie? Ik vraag nog een specificatie aan, maar veel informatie mogen ze niet geven uit privacyoverwegingen (!)

Iemand ervaring met Fiber of EDR op dit gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:44
Geen ervaring maar het is wel vrij eenvoudig om daar wat meer info over te vinden.
http://kassa.vara.nl/tv/a...sis-van-postcode/speel/1/
Daar valt in ieder geval te lezen dat je gratis inzage kunt krijgen (voor wat betreft de privacy die je noemt lijkt het mij dat die niet opgaat voor je ouders zelf maar wel voor jou) in de gegevens die ze hebben dus contact opnemen met EDR lijkt mij het meest logische.

[ Voor 14% gewijzigd door ninjazx9r98 op 04-08-2015 10:17 ]