Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trage Bluetooth met Intel 7260HMW-BN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs mijn Atheros half mini-PCIe kaartje vervangen met een Intel 7260HMW-BN om Bluetooth functionaliteit toe te voegen aan m'n laptop (Asus X200CA).

De wifi verbinding is prima, maar als er veel data over de Wifi gaat wordt mijn bluetooth muis erg traag (tot onbruikbaar traag). Ik had ook bluetooth speakers aangesloten toen ik nog bluetooth over een dongle had lopen, maar die kan hij niet vinden. Bluetooth verbinding is dus slecht, en al helemaal bij veel data over de wifi.

Mijn laptop had maar één antenne kabel en die heb ik nu aangesloten op de MAIN output. Zou het helpen als ik op de één of andere manier ook een antenne toevoeg voor de AUX aansluiting?

Zie veel posts over dat bluetooth de wifi vertraagd, maar bij mij is het juist andersom.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ja, maar beide werken op dezelfde frequentie en zullen altijd invloed hebben op elkaar

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik had dat inderdaad gelezen. Ik ga maar eens kijken of ik een extra antenne kan inbouwen voor de AUX aansluiting op de kaart (er zit maar één antenne in de laptop). Misschien dat dit helpt... Maar mocht iemand mij de logica daarvan uit kunnen leggen graag! Als de kaart BT en WLAN heeft, zou dat toch op de één of andere manier goed moeten werken.

EDIT: Kleine Antenne (3cm kabel en 3cm pcb-tje) van Ebay uit China aangesloten op AUX en naast de harde schijf weggestopt. Verwachtte er niet veel van, maar werkt als een trein. Ik kwam ergens op een forum tegen dat bij BT/WLAN de BT werkt op de AUX en WLAN op de MAIN aansluiting. Misschien dat dat het is....

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 18:46 . Reden: Resultaat MOD ]