Heb ik dan geen problemen bij dell vertelde ze dat dat niet kon maar had ik geen vertrouwen in wilden me een spelcomputer aansmeren op de kaart zit wel een displaykaart op dus de kaart is wel geschikt en bedankt
barbarus schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 22:19:
Heb ik dan geen problemen bij dell vertelde ze dat dat niet kon maar had ik geen vertrouwen in wilden me een spelcomputer aansmeren op de kaart zit wel een displaykaart op dus de kaart is wel geschikt en bedankt
*kuch*Er bestaat zoiets als zinsbouw en leestekens.*kuch*
Wat was de reden dat ze bij Dell gaven dat dat niet kon? Normaal gezien kan je het via HDMI of DisplayPort wel aansluiten.
Beste barbarus,
Je bent sinds november 2009 lid van Tweakers. Dan zou je onderhand moeten weten hoe we graag zien dat een topicstart eruit ziet. Een enkele zin (met matige zinsbouw, maar goed) zonder enige vorm van eigen onderzoek is per definitie een topicstart die onder de maat is. Dat soort topics gaan bijna altijd op slot.
Deze dus ook. Ga eerst zelf eens op zoek naar het antwoord. Kom je er dan niet uit, leg dan in begrijpelijke taal uit wat het probleem is en waarom je er zelf niet uitkomt. Dan zijn er vast genoeg mensen die het antwoord weten .