Toon posts:

ftp dump ? hoe, wat en waar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ben best wel een nebie op dit gebied maar waar kan je je voor je eigen ftp dump inschrijfen (of hoe dat ook heet :? ) en hoeveel mb kan je er dan opzetten en wat is de snelheid enz.

please help me (this man in serious trouble) :)

Verwijderd

Euh, je haalt volgens mij een paar dingen door elkaar, of ik snap er zelf geen hout van... enkele mogelijkheden:

- Zelf een FTP server gaan runnen, dus bijv. op je routertje zodat je die dag en nacht kan accessen, voor windows is een hele goede G6 FTP Server!
- Een FTP server 'lenen', word voornamelijk gedaan door FXPboards, ze scannen op een goede server. Een maal gevonden word die een beetje dichtgespijkerd en gaat mensen daar uploaden, word voornamelijk gebruikt als langere tijd opslag [voor een maandje, paar maandjes] of hele korte opslag [0-sec :)]
- Je eigen FTP server als je een account hebt bij een hoster...

De ruimte hangt af van de groote van HD, snelheid van de upstream en downstream....

Verwijderd

Wat jij misschien bedoelt is een service waar je tijdelijk files op kunt dumpen, ik zou zeggen, kijk es rond bij FreeWebSpace, dat is een handige site waar je kunt zoeken op aantal criteria [groote ETC]

Let er wel op: er zijn steeds meer hosters die extern linken verbieden/onmogelijk maken [geocities]