Toon posts:

No flame, maar wordt GoT minder overzichtelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...met nieuwe Fora als de huiskamer en de Gadget talk :? Of wil elke mod persé zijn eigen forum :? het leek mij beter om de gadgets gewoon bij HA te laten en SG iets, maar dan ook iets te "verbreden" zodat die huiskamer niet echt nodig is.

Iig vond ik de oude Lay-out overzichtelijker.

Nogmaals, no flame intended, maar dit moest me even van t hart, sorry, ik zal wel weer de enige zijn die dit vind :P

Ok, nog ff iets positiefs: ik vind t Mededelingenforum wel een verbetering.... :)

AirHead

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Ten eerste wil wel iedere mod z'n eigen forum maar krijgt ie dat niet :P ;)

Ff serieus, betreft de huiskamer. Die is er omdat SG veelste over belast was, en SG is dus voor de echte serieuze onderwerpen en de HK niet. Door middel van deze scheiding kan je de hoeveelheid topics een beetje verspreiden wat ten eerste overzichtelijker, voor users en mods, is binnen een forum zelf en een stuk makkelijker (doordat het overzichterlijker is) voor de mods.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Daarnaast is het Gadget Forum 'van' McVirusS, die had ook al hosting dus er is geen sprake van "iedere mod zijn eigen forum".

Daarnaast zitten 'we' eigenlijk al heel lang met 'gadgets' in ons maag. Imho is het een verbetering.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er is iig al door veel users om gevraagd.

Verwijderd

Topicstarter
Persoonlijk blijf ik nu zo heen en weer "zappen" , daarom voelt t voor mij (nogmaals persoonlijk) onoverzichtelijk. Maar hé, misschien surf ik gewoon op een stomme manier.

Ik vraag niet dat iemand t persé met me eens moet zijn hoor, ik denk dat t idd voor iedereen verschillend is. Ik raak een beetje t overzicht kwijt zo.... Maar geen reden om een ander forum te bezoeken of zo hoor, (jammer he ;) ) :)

• JvS
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 18 juni 2001 19:08 schreef AirHead het volgende:
Persoonlijk blijf ik nu zo heen en weer "zappen" , daarom voelt t voor mij (nogmaals persoonlijk) onoverzichtelijk. Maar hé, misschien surf ik gewoon op een stomme manier.
Alles bij elkaar flikkeren is pas onoverzichtelijk. Jij hebt toch ook niet al je mp3'tjes in een grote map zitten, neem ik aan? maar gewoon in submapjes gesorteerd op weet ik veel wat? En dat is daarom toch ook niet minder overzichtelijk???

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 19:14 schreef JvS het volgende:

[..]

Alles bij elkaar flikkeren is pas onoverzichtelijk. Jij hebt toch ook niet al je mp3'tjes in een grote map zitten, neem ik aan? maar gewoon in submapjes gesorteerd op weet ik veel wat? En dat is daarom toch ook niet minder overzichtelijk???
Hmm, overdrijven is ook een vak he. Tuurlijk doe ik dat op een overzichtelijke manier, maar soms kun je zaken te ver doorvoeren....

• JvS
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 18 juni 2001 19:17 schreef AirHead het volgende:

[..]

Hmm, overdrijven is ook een vak he. Tuurlijk doe ik dat op een overzichtelijke manier, maar soms kun je zaken te ver doorvoeren....
Daar zit ik op. *D

Maar ik vind het toch een goeie vergelijking. Misschien moet je even wennen ofzo, maar het is toch echt overzichterlijker als alle gadgets in een vast forum komen, in plaats van dat ze overal en nergens komen :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1