Toon posts:

Windows 7 Thema

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een update gedaan naar Windows 10 , daarna terug naar WIndows 7. Nu is mijn thema lelijk and laggy geworden zoals je hier kunt zien : http://gyazo.com/f8e87787566ca69db44d599342fe7c77

ik heb geprobeerd om naar Aero te switchen maar dat lukt ook niet..
Zelf heb ik ook proberen op te zoeken maar alles wat ik geprobeerd hebt lukt niet. jullie zijn mijn laatste hoop :D

Ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel en ik wil graag naar mijn oude thema ..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:00
Wat is nu je probleem? Ik zie keer op keer een schermpje openen en weer weggeklikt worden maar verder zie ik niet meteen wat nou precies het probleem zou zijn.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:15
Je thema is lelijk en laggy?

"Lelijk en laggy" associeer ik met niet geïnstalleerde chipset -en videokaart drivers.

Begin daar eens mee.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik terug ben gegaan naar windows 7 is alles laggy, het is niet meer " smooth" als vroeger...
Rupie schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:49:
Wat is nu je probleem? Ik zie keer op keer een schermpje openen en weer weggeklikt worden maar verder zie ik niet meteen wat nou precies het probleem zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Gewoon een verse instalatie van windows 7 doen ,van win 10 terug downgraden naar 7 is geen goed idee.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Altijd een backup maken met acronis of zo,dan heb je die problemen niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lijkt erop dat je videokaart-drivers niet goed geinstalleerd zijn. Probeer die eens opnieuw te installeren.

Mocht dat niet helpen kijk dan eens in apparaatbeheer of er hardwareconflicten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze laptop is al meer dan 5 jaar oud, een verse installatie (fabrieksstand) lukt bij mij niet. Hij blijft dan uren hangen bij een installatie van mijn webcam (mogelijk is er iets kapot van mijn webcam) en die installatie van de webcam kan ik niet skippen.. Dit weet ik omdat ik een nieuwe harde schijf heb gekocht ,proberen te installeren maar omdat hij vast liep heb ik mijn oude harde schijf er maar weer ingezet.
Speedy-J schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:44:
Gewoon een verse instalatie van windows 7 doen ,van win 10 terug downgraden naar 7 is geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ik neem aan dat je dan de recovery dvd's gebruikt ,als je een windows 7 dvd heb dan wordt die webcam tijdens installatie wel overgeslagen.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd dat klopt ik heb de recovery dvd gebruikt maar ik heb zelf geen windows 7 dvd omdat windows 7 er automatisch er in zat bij aankoop van de laptop
Speedy-J schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:44:
Ik neem aan dat je dan de recovery dvd's gebruikt ,als je een windows 7 dvd heb dan wordt die webcam tijdens installatie wel overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:43

D4NG3R

kiwi

:)

Zet quotes bovenaan je reacties, nu lees je tekst en krijg je daarna pas te zien waar op reageerde. Nogal vreemd voor de chronologie van een reactie. ;)

Anyhow, neem contact op met je fabrikant voor een recovery DVD of zoek online naar de correcte ISO.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J

Speedy-J

AMD Enthusiast

Zoek een iso op internet en op de achterkant van je laptop zit een licentie stikker waarmee je windows kan activeren.
Die recovery dvd's is toch altijd ellende ,en zo kan je je nieuwe harddisk ook weer plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Feilloos Engels. d:)b

De ISO waar de TS naar zal moeten zoeken is vrij specifiek en is identiek aan de recovery DVD die de fabrikant levert. De TS lijkt weinig verstand van zaken te hebben en dan is het een rotklus om een schone en werkende ISO te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D4NG3R schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:03:
Feilloos Engels. d:)b

De ISO waar de TS naar zal moeten zoeken is vrij specifiek en is identiek aan de recovery DVD die de fabrikant levert. De TS lijkt weinig verstand van zaken te hebben en dan is het een rotklus om een schone en werkende ISO te vinden.
Hoezo vrij specifiek? Kan toch via http://www.microsoft.com/en-us/software-recovery . even de taal en cd key invullen en downloaden maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Probeer het zelf maar eens met een OEM licentie. ;)

Pagina: 1