Ik heb momenteel een mid-low end pc met de volgende specs:
pricewatch: AMD FX-6300 Black Edition
pricewatch: MSI R7850-2GD5/OC
pricewatch: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
pricewatch: ASRock 970 Pro3 R2.0
Als monitor gebruik ik een 2560x1080 monitor
(natuurlijk niet volledig, maar meer om een idee te geven van wat ik momenteel heb.)
Nu zit ik eraan te denken om dit systeem (al dan niet in onderdelen) te verkopen en een nieuw systeem te bouwen, ik merk dat nieuwere games in settings omlaag moeten en dat, bijvoorbeeld, Arma 3 zelfs op lagere settings niet 100% lekker loopt.
Is het verstandig om dit systeem te verkopen en een nieuwe pc te bouwen, of is het beter om te wachten (i.v.m. een nieuwe reeks videokaarten of iets dergelijks?)
Het budget voor het eventuele nieuwe systeem staat niet vast, maar mijn vader snapt dat een systeem van €1400 over het algemeen langer meegaat dan een systeem van €500
pricewatch: AMD FX-6300 Black Edition
pricewatch: MSI R7850-2GD5/OC
pricewatch: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
pricewatch: ASRock 970 Pro3 R2.0
Als monitor gebruik ik een 2560x1080 monitor
(natuurlijk niet volledig, maar meer om een idee te geven van wat ik momenteel heb.)
Nu zit ik eraan te denken om dit systeem (al dan niet in onderdelen) te verkopen en een nieuw systeem te bouwen, ik merk dat nieuwere games in settings omlaag moeten en dat, bijvoorbeeld, Arma 3 zelfs op lagere settings niet 100% lekker loopt.
- Ik speel veel:
- CS:GO (geen problemen mee, loopt op bijna alle pc's)
- Witcher 3 (loopt semi-soepel op low-medium)
- Arma 3 (loopt niet helemaal lekker, maar is ook een zwaar spel)
- GTA 5 (lage settings, loopt meestal rond de 60 FPS
- LoL (same als CS:GO, loopt prima op hoge settings)
- Star citizen (loopt niet lekker op low settings)
Is het verstandig om dit systeem te verkopen en een nieuwe pc te bouwen, of is het beter om te wachten (i.v.m. een nieuwe reeks videokaarten of iets dergelijks?)
Het budget voor het eventuele nieuwe systeem staat niet vast, maar mijn vader snapt dat een systeem van €1400 over het algemeen langer meegaat dan een systeem van €500