Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb de computer nodig voor school etc., maar aangezien ik geen console heb is het wel de bedoeling dat ik hier op kan gaan gamen. Ik heb bijv. nog een copy bf4 liggen, dus dat zou wel mooi zijn als ik dat hierop kan runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 800 eigenlijk, maar ik zou het graag goedkoper willen hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb toetsenbord, muis, audio en diskdrive.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta in principe open voor alle merken, maar ik heb denk ik wel een voorkeur heb voor wat in de wenslijst staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energie verbruik is wel iets wat ik wel belangrijk vindt, maar dit hoeft niet van invloed te zijn op de build.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet tenzij ik hiermee echt grote verschillen in performance kan krijgen.
Ik heb het allemaal wat kort gehouden, maar ik denk dat dit wel genoeg informatie is.
Alvast bedankt.
Ik heb de computer nodig voor school etc., maar aangezien ik geen console heb is het wel de bedoeling dat ik hier op kan gaan gamen. Ik heb bijv. nog een copy bf4 liggen, dus dat zou wel mooi zijn als ik dat hierop kan runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal € 800 eigenlijk, maar ik zou het graag goedkoper willen hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb toetsenbord, muis, audio en diskdrive.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 104,- | € 104,- |
| 1 | Gigabyte GA-970A-DS3P | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Gigabyte GV-R737WF2OC-2GD | € 159,95 | € 159,95 |
| 1 | Cooler Master K380 | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | TP-Link TL-WN881ND | € 10,84 | € 10,84 |
| 1 | Iiyama E2283HS-B1 Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Cooler Master SickleFlow 120 Red LED 120mm, 120mm | € 7,26 | € 7,26 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9R | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Corsair CX500M | € 59,87 | € 59,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 745,77 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta in principe open voor alle merken, maar ik heb denk ik wel een voorkeur heb voor wat in de wenslijst staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energie verbruik is wel iets wat ik wel belangrijk vindt, maar dit hoeft niet van invloed te zijn op de build.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet tenzij ik hiermee echt grote verschillen in performance kan krijgen.
Ik heb het allemaal wat kort gehouden, maar ik denk dat dit wel genoeg informatie is.
Alvast bedankt.