Ik heb Mandrake geïnstalleerd op twee identieke bakken, alleen bij de eerste wordt er niet over CD 2 gesproken, gevraagd, en dus ook niets geïnstalleerd, terwijl bij de tweede bak, veel meer installatiemogelijkheden zijn, waaronder ook opties van CD 2, ik vind het erg vaag, iemand anders?
Verwijderd
Ik ruik M$ AI 
Toen ik ooit Mandrake 7.2 installeerde kan ik mij herrinneren, was er een optie vrij in het begin waar je kon opgeven welke CD's je had, heb je die misschien gemist?
Toen ik ooit Mandrake 7.2 installeerde kan ik mij herrinneren, was er een optie vrij in het begin waar je kon opgeven welke CD's je had, heb je die misschien gemist?
Verwijderd
Maakt dat zoveel uit dan ? kan je daarna toch gewoon met software manager de rest installeren ?
en misschien heb je "expert" (uche uche)setup bij de ene gedaan en bij de andere niet?
en misschien heb je "expert" (uche uche)setup bij de ene gedaan en bij de andere niet?
Ik had dit vage probleem ook toen ik Mandrake installeerde. Volgens mij is er niets anders aan te doen dan alles wat je van de 2e cd nodig hebt later te installeren.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Verwijderd
Misschien is het een idee om aan het eind van de install een auto-install disk aan te maken,
zodat je de 2e machine *echt* identiek kunt installeren.
(btw. heb dit zelf nooit getest.
)
zodat je de 2e machine *echt* identiek kunt installeren.
(btw. heb dit zelf nooit getest.
ik heb Mandrake 8 een paar weekjes terug geinstalleerd, en ik kan me herinneren dat de setup op een gegeven moment naar CD 2 vroeg. Die had ik toen nog niet laten fikken, dus gaf ik aan dat ik de tweede CD (nog) niet had. Dit bleek voor de installatie van Mandrake geen probleem. Het is alleen laten tijdens het gebruik wel erg handig om de tweede CD bij de hand te hebben, want er staan simpelweg enorm veel handige pakketten op, en dat scheelt toch weer downloaden vanaf http://www.rpmfind.net...
Jaja Mandrake... Is dat nou zó erg? Ik wilde gewoon een distro die ik lekker makkelijk aan de praat krijg, want ik ben bepaald geen Linux-guru.
Ik vind dat het nou maar ns afgelopen moet zijn met iemand anders z'n distro af te katten. Niet iedereen is zo'n bikkel dat ie meteen Slackware, Debian of Linux From Scratch probeert. Je moet érgens beginnen!
Ik vind dat het nou maar ns afgelopen moet zijn met iemand anders z'n distro af te katten. Niet iedereen is zo'n bikkel dat ie meteen Slackware, Debian of Linux From Scratch probeert. Je moet érgens beginnen!
Verwijderd
Hahaha.. ROTFLMAO..Op dinsdag 19 juni 2001 01:00 schreef Platypussy het volgende:
Jaja Mandrake... Is dat nou zó erg? Ik wilde gewoon een distro die ik lekker makkelijk aan de praat krijg, want ik ben bepaald geen Linux-guru.
Ik hoop dat we hier samen om kunnen lachen, want ik heb net zelf ook Mandrake8.0 geinstalleerd. Ben ook newbie.
Aan de naam van de topicstarter 's990234 (ofzow..)' te zien, zit ie op de UT in Enschede. Maar ja, dat kan ik natuurlijk fout hebben..
No flame intended. Hoewel Mandrake echt rocks qua installatie, is net Windhoos, misschien wel beter! Toch vind ik 't maar kitscherig aan doen.. Maar ach, 't is zeker een leuke omgeving om te leren..
die studentnummers zijn op alle uni's hetzelfde hoor... ik zit op de RijksUniversiteit Groningen, en daar zien de nummers er ook zo uit: s0925695 (fictief nr)
Verwijderd
Hmmm.. Ok, dat wist ik niet.. Heb ook maar 3 maandjes op de uni gezeten.. Ik vond 'tOp dinsdag 19 juni 2001 01:27 schreef Platypussy het volgende:
die studentnummers zijn op alle uni's hetzelfde hoor... ik zit op de RijksUniversiteit Groningen, en daar zien de nummers er ook zo uit: s0925695 (fictief nr)
Beide installaties, met dezelfde CD's uitgevoerd in Expert mode, bij de eerste vroeg ie niets (en was later ook niets toe te voegen vanaf CD 2, zoals Databases -> mysql), bij de tweede vroeg ie inderdaad naar deze CD, en vroeg hij alles zoals het hoort. Dus ik weer terug naar de eerste bak, en alles opnieuw geprobeerd, tenslotte ook TU studenten kunnen stom zijn, maar alles ging zoals voorheen, en nog steeds nergens een spoor van CD2, dus nu heb ik zoiets van, dan maar weer windows!
Pagina: 1