Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Extreem leeg gerucht....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Gerucht: Apple komt met nieuwe iMacs met betere schermen en processors
Apple komt mogelijk met nieuwe modellen van de iMac-serie die zijn uitgerust met verbeterde schermen en snellere processors
Bij een dergelijk bericht heb ik werkelijk iets van... DUH......

Zolang er desktops worden uitgebracht, is het logisch dat die na enige tijd met snellere processors worden uitgerust. En bij al-in-ones, dan ook betere schermen, etc etc. Dit is werkelijk een verschrikkelijk open deur!

Het enige dat wellicht interessant is, is dat mogelijke nieuwe fosfor in het scherm... maar daarover wordt verder ook niets interessants verteld. Heel dubieus dat dat zoveel zou uitmaken... het is niet alsof dat de afgelopen 30 jaar nog nooit veranderd is.

Ik snap dat het komkommertijd is, maar dit is wel een heel erg nietszeggend gerucht....

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik ben het met je oneens. Het is geen leeg gerucht, het noemt een concrete datum voor de release in de nabije toekomst en benoemt een concrete nieuwe technologie met een duidelijk benoemd effect. Maar je hebt gelijk, dat had beter in de kop kunnen staan. Aangepast dus, dank!