Ik heb het probleem dat ik min meldingen en acties de optie App-meldingen niet kan aanzetten. Daarbij heb ik ook de melding bovenin staan dat "Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd"
Anoniem: 312539
Info Info Info....
Zoals ik het nu lees, zit je op een bedrijfscomputer / laptop.
Als je bij Win7 / Win8.1 bijv ook de meldingen en actie's door Administrator beheerd had zal Win10 dat waarschijnlijk overnemen.
Screenshot zou ook wel helpen...
Zoals ik het nu lees, zit je op een bedrijfscomputer / laptop.
Als je bij Win7 / Win8.1 bijv ook de meldingen en actie's door Administrator beheerd had zal Win10 dat waarschijnlijk overnemen.
Screenshot zou ook wel helpen...
Je machine hangt waarschijnlijk in een domein...? En vanuit dat domein zijn die zaken dan (blijkbaar) afgedwongen
Mijn Laptop is geen bedrijfs pc en ik ben ook niet aangemeld in een domain.
Dit is ook de enige optie die niet werkt bij mij.
Dit is ook de enige optie die niet werkt bij mij.
http://superuser.com/ques...ation-while-not-on-domain
Heb hetzelfde, wellicht is het ook de oplossing voor jouw probleem.
Kon niet zo 123 beperkingen ontdekken welke je normaal zou verwachten, enkel de melding.
Kon niet zo 123 beperkingen ontdekken welke je normaal zou verwachten, enkel de melding.
[ Voor 20% gewijzigd door Harmen op 03-08-2015 16:44 ]
Whatever.
rgeurtsen schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:28:
Daarbij heb ik ook de melding bovenin staan dat "Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd"
Van de link:Harmen schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:43:
http://superuser.com/ques...ation-while-not-on-domain
In een van de, of beide, W10 topics is dit voorbij gekomen. Als je met privacy-instellingen bezig bent geweest, dan verschijnt die melding. Al verschijnt die melding bij mij daarnaast ook omdat ik het automatisch updaten heb uitgeschakeld (alleen notificatie) via gpedit.This message is misleading, at least in the Windows Update dialog.
This is based on that in the privacy settings under "Settings" -> "Privacy" -> "Feedback & diagnostics" -> "Diagnostics and usage data" it is set to "Basic". Change it to "Enhanced" or higher, the message disappears.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Bij mij werkt dit niet, Ik heb dit probleem ook alleen in de Systeem - meldingen en acties dialoog waar ik de app-meldingen niet kan aanzetten. Deze optie is bij mij uit gegrijst.
Daardoor kan ik ook niet alle apps meldingen selecteren welke ik in het actiecentrum wil ontvangen.
Daardoor kan ik ook niet alle apps meldingen selecteren welke ik in het actiecentrum wil ontvangen.
Check, net even gekeken. Wat zot zeg....Raven schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:12:
[...]
[...]
Van de link:
[...]
In een van de, of beide, W10 topics is dit voorbij gekomen. Als je met privacy-instellingen bezig bent geweest, dan verschijnt die melding. Al verschijnt die melding bij mij daarnaast ook omdat ik het automatisch updaten heb uitgeschakeld (alleen notificatie) via gpedit.

Naja, ik stoor me er niet aan. Systeem draait prima.
Whatever.
Ik heb net nog gekeken in de registry en daar staat de waarde pushnotifications op 1 dus staat de app-meldingen gewoon aan. Doch in het dialog meldingen en acties is de optie app-meldingen uit-gegrijst.
Heeft iemand dit "probleem" op kunnen lossen, ik heb dit ook nog steeds
Anoniem: 710523
Werk inmiddels ook onder windows 10 en loop ook tegen dit probleem aan.
Heb nog geen goede oplossing gevonden.
Wie wel. Gr.Gert
Wie wel. Gr.Gert
Dan heb je onder instellingen/privacy/feedback en diagnose de instellingen van de standaard afgezet en dat wordt bestraft door meneer microsoft. 
Gelukkig kan je het ook weer terugzetten en is het probleem opgelost.
Gelukkig kan je het ook weer terugzetten en is het probleem opgelost.
[ Voor 19% gewijzigd door hvbr op 29-11-2015 16:55 ]
Deze meldingen kunnen komen als je de privacy settings helemaal uit zet. (Dwz, minimaal delen met MS.) Een gevolg daarvan was dat je voor de November update geen Insider meer mocht zijn. Nu hebben ze dat aangepast kennelijk, want ondanks minimalistisch delen is bij mij die tekst verdwenen. Het is sowieso erg misleidend.Anoniem: 710523 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:10:
Werk inmiddels ook onder windows 10 en loop ook tegen dit probleem aan.
Wie wel. Gr.Gert
Voor apps heb je ook zo'n serie aan privacy settings, mogelijk hebben die ook invloed hierop. Let overigens wel dat om de Store en apps goed te kunnen gebruiken je haast gedwongen bent om een Microsoft account te gebruiken. Lokaal en domein accounts werken niet lekker met de Store.
Pagina: 1