Iemand ervaring met dit ding (soul mag ook)...
check evt. www.mp3cdspeler.nl
www.mp3spelers.nl
www.mp3man.nl
www.riovolt.com
check evt. www.mp3cdspeler.nl
www.mp3spelers.nl
www.mp3man.nl
www.riovolt.com
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb sinds vorige week donderdag dezelfde, bevalt zeer goed. Ik ben er heel erg blij en zou hem niet willen missenOp maandag 18 juni 2001 19:31 schreef Garfieldvan4zuid het volgende:
ik heb sinds vorige week de soul dmp-01. dat is dus idd psies dezelfde als die riovolt. Ik ben er erg tevreden over. er is een groot minpunt : de oordopjes die er bijzitten zijn errug brak, echt een kutgeluid,
daarna maar even mijn sony mdr-v250 erop aangesloten en dat was al stukken beter. ook ff de sennheisers mx400 vaneen huisgenoot er opaangesloten (a 29,95) en dat klonk ook errug relaxed, dus die brakke oordopjes maken niet zo heel veel uit.
Verder alleen maar pluspunten:
- met goede koptelefoon errug goed geluid
- erg mooi een duidelijk dipslay
- makkelijke navigatie
- id-tag 1 en 2
- bediening werkt goed, afstandsbedieingis ook erg goed
- hij is gewoon mooi(behalve die lelijke afstandsbediening.
- op het dispaly dansen allemaal kleine poppetjes vrolijk mee met de muziek( en nee dit verzin ik niet, ik weet ook niet waarom ze deze funcite erin gebouwd hebben)
Verwijderd
kijk, een gelijkgestemdeOp maandag 18 juni 2001 19:40 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week donderdag dezelfde, bevalt zeer goed. Ik ben er heel erg blij en zou hem niet willen missen
er zit een AC adapter bij, maar die is er dus alleen voor dat als je in debuurt van een stopcontact zit, je geen batterijen nodig hebt. je kan er dus niet je batterijen ofzo mee opladen.Op maandag 18 juni 2001 19:40 schreef $n@p$hot het volgende:
Zit er bij de Soul of RioVolt een accu of moeten er (oplaadbare) penlites in? Kun je je penlites opladen met de bijgeleverde adapter?
Verwijderd
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
BIj mijn Creative MP3 Speler moet je gewoon connecten met USB, en dan het proggie runnen. Zo wordt ie geupdateOp maandag 18 juni 2001 20:28 schreef ReseT het volgende:
Ik zie een firmware van de Soul mp3speler op http://www.mp3cdspeler.nl/ , hoe moet je dat nou updaten??
Owja, werken deze dingen ook in een vliegtuig??
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
wat ik er van begrepen heb gaat het als volgt: je downoald de firmware, je brand het op een cd, stop die cd in je soul en dan doet ie zelf de restOp maandag 18 juni 2001 20:28 schreef ReseT het volgende:
Ik zie een firmware van de Soul mp3speler op http://www.mp3cdspeler.nl/ , hoe moet je dat nou updaten??
LOL!!Op maandag 18 juni 2001 21:07 schreef Garfieldvan4zuid het volgende:
[..]
wat ik er van begrepen heb gaat het als volgt: je downoald de firmware, je brand het op een cd, stop die cd in je soul en dan doet ie zelf de rest
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Waarom zouden ze niet in een vliegtuig werkenOp maandag 18 juni 2001 20:28 schreef ReseT het volgende:
Owja, werken deze dingen ook in een vliegtuig??
Sommige normale cd-speler niet werken in een vliegtuig omdat daar een andere druk is, dan op aarde.Op maandag 18 juni 2001 23:44 schreef Gump het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet in een vliegtuig werken
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
het materiaal is hetzelfde bij mijn weten. ik heb de soul. he is alleen een ander frontje.. hijs niet van staal, dus liever niet laten vallen, want de 120seconden shock protection werkt alleen bij je muziek , niet voor dat ding ;-)Op dinsdag 19 juni 2001 00:14 schreef ThaMaster het volgende:
Ik denk dat ik toch voor de riovolt ga ik vind hem mooier en hij schijnt van wat sterker materiaal te zijn. Ook schijnen er beter oordopjes bij te zitten. En er zit een adapter bij (ok bij mp3cdspeler.nl krijg je die van de soul nageleverd...)
Human Bobby
Verwijderd
Verwijderd
philips is bagger..Op dinsdag 19 juni 2001 17:22 schreef ThaMaster het volgende:
ik vraag me ook af hoe het zit met mp3pro, of daar dan ook een firmware update voor is. Of dat andere nieuwe open source formaat (ik denk wel dat die update er komt trouwens...). En dan zit je nog met het volgende wachten tot na de vakantie; nieuwe philips of gewoon riovolt...
Verwijderd
Dat strakke design valt in het echt wel tegen vind ik. vind mijn exonion even mooi. verder vind ik dat update firmware neit zo heel belangrijk aangezien mp3 toch nog wel even blijft en niet meteen verdrongen wordt door mp3 pro en wma. Ik vind de bediening en het schermpje van de rio gewoon te kut. de Exonion is gewoon erg gebruikvriendelijk en alles werkt vanaf het schermpje en niet van buitenaf. De esp van rio werkt van buitenaf met een schakelaar. bij exonion niet.Op dinsdag 19 juni 2001 23:29 schreef ThaMaster het volgende:
Daar heb je een puntwaarom ben je voor de exonion gegaan en niet voor de rio, ik zie nl. als groot voordeel de update van de drivers. (ok hij heeft wel een strak design).
Verwijderd
Verwijderd
Dit schijnt wel te kunnen, maar de nieuwe update voor de Soul is beschikbaar. Dit kan je gewoon op een cd zetten. Die doe je in het apparaat en voila! hij begint automatisch met updaten.Op vrijdag 03 augustus 2001 14:43 schreef smallboy het volgende:
Nee, die firmware is niet uitwisselbaar, anders zou soul geen aparte versies uitbrengen.
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd trouwens.
Verwijderd
ik heb dus wel hands on ervaring met rio en soul en nadat ik die gezien heb moet ik toch zeggen dat ik erg blij ben met mijn exonion. want IMHO ziet die riovolt er echt uit als speelgoed als je hem naast de exonion legt. maarja... firmware is het enige minpunt.. maar dat boeit mij echt niet..Op vrijdag 03 augustus 2001 19:18 schreef Whiplash het volgende:
[..]
Dit schijnt wel te kunnen, maar de nieuwe update voor de Soul is beschikbaar. Dit kan je gewoon op een cd zetten. Die doe je in het apparaat en voila! hij begint automatisch met updaten.
Ik heb zelf een soul en de nieuwe update er opgezet en dat ging zonder problemen. Niets dan lof voor dit apparaat.
Over het nut van de updates: in het standaard model kon je niet de EQ presets aanpassen, er bestond geen resume functie (na het uitzetten en dan weer aanzetten van de soul verder gaan met het nummer waar hij was (zelfs op de seconde nauwkeurige), gaps tussen nummers zijn eruit gehaald en je kan nog veel meer instellingen aanpassen. Best handig, anders is je model zo verouderd.
Overigens kan je je batterijen naar mijn weten wel opladen als ze in je speler zitten en je je speler met de adapter aansluit. Ik heb wel begrepen dat dit enorm traag kan gaan.
Nogmaals: Soul rulez (zelfs wma support std.), maar eerlijk is eerlijk: ik heb geen hands-on ervaring met de andere modellen die hier genoemd zijn.
Verwijderd
Verwijderd
De oordopjes van de RioVolt zijn iig perfect! En ook ik ben voor het mooiere design van de RioVolt gegaanOp dinsdag 19 juni 2001 00:14 schreef ThaMaster het volgende:
Ik denk dat ik toch voor de riovolt ga ik vind hem mooier en hij schijnt van wat sterker materiaal te zijn. Ook schijnen er beter oordopjes bij te zitten. En er zit een adapter bij (ok bij mp3cdspeler.nl krijg je die van de soul nageleverd...)
Verwijderd
hij is inderdaad kleiner dan de exonion en de exonion is iets dikker. toch vind ik dat de afstandbediening en exonion opzich er mooier uitzien... mij exonion past in ieder geval niet in mijn broekzak en om een voorstelling te maken is ie net zo groot als een cd + 0,50 cm en aan de bovenkant is ie langerOp zaterdag 04 augustus 2001 02:08 schreef G3R10 het volgende:
Thnx voor alle info..al is dit niet mijn topic
Ik blijf doorzeuren ik weet het..maar t'is toch ff 500 ballen...
De grootte van de riovolt/soul ... hoe zit dat? T'is hoe duidelijk de maten ook weergegeven zijn toch wel een beetje lastig om daar echt een goeie voorstelling van te maken.
Ik heb hier de sony D-E441 (discman, eerste type met esp2 geloof ik..) Is die rio/soul groter en hoe veel groter kan ik verw8en...
Dat ding past namelijk in m'n meeste broekzakken/ jas zakken (yep ik draag idd wat lompe broekjes) ... so... zou mooi zijn als de mp3speler dat ook kan ... in m'n tas kan natuurlijk altijd nog...
(hmmz... damn wat kan ik zeuren)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq