Ik zoek een? (samenvatting)
Chinaphone. Op dit moment heb ik een Xiaomi Redmi Note 3G waarvan de camera het begint te begeven (blauwe strepen door het beeld). De bouwkwaliteit, het formaat en de snelheid bevallen me erg goed. Het scherm (720p) is goed genoeg en ik heb liever een snel reagerende telefoon dan 1080p beeld op hetzelfde formaat. Miui is mooi maar geen pré, liever heb ik goede ROM-support à la CM. Aangezien overal tegenwoordig wel WiFi is, is 4G niet noodzakelijk voor mij. Budget: € 150 tot € 200, minder mag natuurlijk ook.
Wat is je budget?
Max. € 200,- maar liever minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, geen zware 3D games oid. Hongmi Note 3G bevalt goed.
Eisen:
- minimaal 5,5 inch @720p (groter scherm mag)
- snelheid & bouwkwaliteit in orde
- goede camera & full-HD filmen
- SD-slot
Wensen:
- Veel bang voor weinig buck
- Goede ROM-support
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat heb ik zelf al gevonden:
- Lenovo K3 Note Lemon (geen beste ROM-support lees ik)
- Xiaomi Hongmi Note 4G (MIUI V6 maar lijkt wel heel erg op wat ik nu heb en iets nieuws is ook leuk natuurlijk)
- Jiayu S3 (onbekend voor mij en volgens mij niet heel goedkoop)
Andere tips/aanraders zijn natuurlijk van harte welkom!
Chinaphone. Op dit moment heb ik een Xiaomi Redmi Note 3G waarvan de camera het begint te begeven (blauwe strepen door het beeld). De bouwkwaliteit, het formaat en de snelheid bevallen me erg goed. Het scherm (720p) is goed genoeg en ik heb liever een snel reagerende telefoon dan 1080p beeld op hetzelfde formaat. Miui is mooi maar geen pré, liever heb ik goede ROM-support à la CM. Aangezien overal tegenwoordig wel WiFi is, is 4G niet noodzakelijk voor mij. Budget: € 150 tot € 200, minder mag natuurlijk ook.
Wat is je budget?
Max. € 200,- maar liever minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, geen zware 3D games oid. Hongmi Note 3G bevalt goed.
Eisen:
- minimaal 5,5 inch @720p (groter scherm mag)
- snelheid & bouwkwaliteit in orde
- goede camera & full-HD filmen
- SD-slot
Wensen:
- Veel bang voor weinig buck
- Goede ROM-support
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat heb ik zelf al gevonden:
- Lenovo K3 Note Lemon (geen beste ROM-support lees ik)
- Xiaomi Hongmi Note 4G (MIUI V6 maar lijkt wel heel erg op wat ik nu heb en iets nieuws is ook leuk natuurlijk)
- Jiayu S3 (onbekend voor mij en volgens mij niet heel goedkoop)
Andere tips/aanraders zijn natuurlijk van harte welkom!