Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rickh18
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-11 13:27
Hallo medetweakers,
Na een tijdje mijn Duo camera functie niet te hebben gebruikt kwam ik er laatst achter dat deze niet meer werkte. Na een beetje troubleshooten (lens schoonmaken, cache verwijderen en instellingen wijzigen) kwam ik erachter dat de functie wel weer werkt als ik foto's save op de telefoon zelf. Nu ben ik benieuwd of iemand mij kan vertellen of ze dit herkennen en of ze misschien een mogelijke oplossing hebben. Ik heb alle mogelijke keywords al gebruikt op Google en Tweakers maar ben nog niets vergelijkbaars tegengekomen.

Misschien weet iemand ook waar de data voor de duo camera wordt opgeslagen? dit kan ik ook niet terugvinden op mijn telefoon zelf of op internet. Voor de rest valt het mij op dat ik ongeveer 5gb aan .tumbdata heb op mijn telefoonopslag voor foto's. Dit heb ik laatst al proberen te verwijderen maar volgens mij plaatst de telefoon de bestanden gewoon weer terug. Dit lijkt mij ook niet optimaal :P.

Alvast dank voor jullie hulp!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 11:34
Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem. Wij zijn er alleen ook nog niet achter of het nu aan de SD-kaart of de software ligt. En die .thumbdata heb ik ook ergens gezien. Dat was alleen geen 5 GB, dat is wel heel extreem. 8)7