Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vakantieverslag: Apple Museum Nederland

Pagina: 1
Acties:

• ruftman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 00:14
Afgelopen week ben ik op vakantie in Drenthe geweest. Niet wereldschokkend natuurlijk.

Verrassend was dat in het dorpje Orvelte, een heus Apple Museum is gevestigd.

Ik ben geen Apple fan, ik heb zelfs slechts 1 product van Apple gehad (een monitor voor op mijn PC!).

Maar toch was het voor mij erg interessant om een kijkje in het museum te nemen. Want, het is toch een stuk computergeschiedenis dat wordt verteld.

Het museum toont de eerste Apple tot en met de eerste I-pad.

Het pand:

Mooie bloembakken:

Het entreekaartje:

200 Werkende computers!:

Het begin van Apple:

De beruchte (?) Lisa:

Mooi syteem:

De eerste I Mac:

En latere I Mac's:

Diverse foto's:

En nog een leuk souvenirtje:

De link naar het Apple Museum: http://www.applemuseum-nederland.nl/

ruftman wijzigde deze reactie 05-08-2015 07:29 (9%)

• Gumball
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10-12 15:31
Ik begrijp niet wat dit in het foto forum doet. Heel leuk, maar de foto's zijn, zoals je zelf al zegt, abominabel.
Beter maak je er een Tweakblog van. Het idee is namelijk wel weer leuk :D

Gumball wijzigde deze reactie 03-08-2015 21:08 (24%)

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21:42

Nomad

Admin F&V

a.k.a. Martijn

En dit topic even verplaatst naar een mooi plekje waar de andere appeltjes zich ook resideren

Nomad wijzigde deze reactie 04-08-2015 21:20 (4%)

Nieuwe Hybrid Breath te koop, dubbele camera strap

• GJ007
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:13
Nooit geweten, is praktisch om de hoek (kom oorspronkelijk uit de buurt van Emmen) - deze vakantie maar even kijken, Orvelte is ook wel
Geinig dorpje

signature

• Davidson
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10-12 08:13

Davidson

Porsche fan

Leuk fotoverslag! Ben er zelf ook een keertje geweest, toen zaten ze nog op een tijdelijke plek in een voormalige hooischuur.

De medewerkers zijn heel enthousiast en vertellen je het liefst over alles wat er staat! Daarnaast is het natuurlijk heel leuk dat je hier wl alles mag aanraken, en er zelfs mee mag 'spelen'! :)

i5-4690K @ 4,1 GHz (OC) | GTX 770 4GB | 16GB | 2x 256GB SSD | Corsair Obsidian 450D → Volledige config | YouTube

• autoreverse
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 28-11 22:49
Wat ontzettend leuk!!
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True