Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell Accidental Damage Support

Pagina: 1
Acties:

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:22

avotar

P0werd by Black Coffee

Topicstarter
Hallo,

Na lang wikken en wegen ga ik een nieuwe laptop voor mijn vrouw bestellen bij Dell. De Inspirion 17-5758.
Nu zit ik door de opties te bladeren en daar de Accidental Damage Support staan.

Altijd handig met een vrouw die tegenwoordig al kijkt voor een waterdichte gsm omdat er nog wel eens een kom thee omgaat her en der en kleine kinderen die dingen met knopjes errug interessant vinden.

Nu vraag ik me af: hoe zijn de ervaringen hiermee. Dekt dit inderdaad wat er staat?
Accidental Damage-service - Hoe zorgvuldig u ook bent, een ongeluk zit in een klein hoekje. Bescherm uw laptop tegen de gevaren van dagelijks gebruik. De Accidental Damage Service biedt reparatie of vervanging van uw systeem bij ongelukken die niet worden gedekt door de beperkte hardwaregarantie, waaronder:

Spanningspieken en een kapot beeldscherm: reparatie of vervanging van uw computer in geval van een onvoorziene spanningspiek of onopzettelijke schade aan of defecten van het beeldscherm.
Gemorste vloeistoffen: reparatie of vervanging van uw computer in geval van het onvoorzien morsen van vloeistoffen in of op het apparaat.
Een onvoorziene val of onopzettelijk laten vallen : reparatie of vervanging van uw computer in geval van een onvoorziene val, het onopzettelijk laten vallen of een andere onvoorziene botsing.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Als het er staat dan zal het dat ook idd wel dekken, de beschrijving is ook geenszins vaag te noemen. Oftewel, daar is weinig twijfel over... of het in de praktijk zo wordt uitgevoerd is een ander verhaal, maar dat kan uiteraard niet uit een stukje tekst worden gehaald.

Maar dergelijke zaken zijn vaak ook gedekt bij de inboedelverzekering, begin daar eens... eventuele kosten voor reparatie of vervanging kunnen daar vaak verhaald worden.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:22

avotar

P0werd by Black Coffee

Topicstarter
Dat is dus precies wat ik me ook afvraag. In hoeverre voegt dit wat toe aan mijn standaard inboedelverzekeringen. En waar zitten de gaten.
Het is "maar" 30 euro. Maar toch.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik heb er heel goede ervaringen mee.
Ik heb mijn laptop (XPS 13) uit mijn bed laten vallen (in slaap gevallen terwijl ik een film aan het kijken was) en mijn twee scharnieren , beeldscherm en de cover van het scherm waren kapot. Dell heeft het zonder probleem laten vervangen.

bewerking:
Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe Dell en de accidental damage neem ik er sowieso bij ook al neemt het veel uit mijn budget.

[ Voor 21% gewijzigd door Dreekenkorin op 03-08-2015 11:58 ]