Tijdens het upgraden van Win8.1pro naar Win10pro weigerde mijn Laptop (Asus N53s sz016v) steeds na het opstarten door te gaan met de installatie van Win10 en kreeg ik volgend error na het opstarten: 0xc1900101 - -0x20017. Mislukt in fase SAFE_OS met een fout tijdens de BOOT-bewerkingen. Desbetreffende foutcode opgezocht in het topic van Microsoft en toen via BIOS alles uitgezet. (odd, hd audio, lan, etc.). en voila, Wind10 installeerde zich zonder problemen. Inmiddels staat alles weer aan, behalve HD audio interface.
Nu komt het probleem;
Op het moment dat ik mijn laptop weer opnieuw opstart met HD audio aan, weigert windows op te starten. Hij blijft op het laadscherm hangen. Ook weigert hij op te starten in veilige modus met hd audio aan en ook automatisch herstel komt niet verder dan het windows laadscherm.
Volgens het compatibiliteitsrapport in Win8.1 zou alleen Bluetooth een probleem kunnen vormen, maar dat werkt uiteindelijk Prima.
Ik heb al, voor zover ik weet, de nieuwste Drivers geïnstalleerd (Realteck), en heb nu geen idee hoe ik verder moet. Ook google heeft me niet verder kunnen helpen met mijn probleem.
Onder windows7 en windows8.1 heb ik hier nooit problemen mee gehad.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Nu komt het probleem;
Op het moment dat ik mijn laptop weer opnieuw opstart met HD audio aan, weigert windows op te starten. Hij blijft op het laadscherm hangen. Ook weigert hij op te starten in veilige modus met hd audio aan en ook automatisch herstel komt niet verder dan het windows laadscherm.
Volgens het compatibiliteitsrapport in Win8.1 zou alleen Bluetooth een probleem kunnen vormen, maar dat werkt uiteindelijk Prima.
Ik heb al, voor zover ik weet, de nieuwste Drivers geïnstalleerd (Realteck), en heb nu geen idee hoe ik verder moet. Ook google heeft me niet verder kunnen helpen met mijn probleem.
Onder windows7 en windows8.1 heb ik hier nooit problemen mee gehad.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!