JoyDrone Kickstater samen aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik weet niet of dit het juiste plek gepost staat op tweakers, ik heb mijn best gedaan.

Op kickstarter staat een adapter waarmee je een chromecast dongle op ieder speaker setje kunt aansluiten. een pc speaker setje (jack aansluiting), een versterker zonder hdmi (tulp aansluiting). Heel handig voor een simpel maar doeltreffend setje voor op de slaapkamer, keuken of badkamer.

Voor meer informatie: https://www.kickstarter.c...pter?ref=category_popular

Ik heb wel interesse in een of twee van deze adaptertjes. Het is nog al aantrekkelijk om meer te bestellen (lees: 5), ik zoek dus naar nog 3 of 4 geïnteresseerden om de kosten eerlijk te verdelen. In dat geval kost een adaptertje slechts 10 USD + verzending in NL (en eventuele douane kosten?)

Ik heb geen aandelen Joydone oid, ik heb ook geen contact met de lererancier. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor productie fouten/niet nakomen van afspraken van kickstarer. Ik wil gewoon de kosten delen om zo goedkoop mogelijk zon adaptertje te verkrijgen.

Wie is ook geïnteresseerd, reageer hier of via PM. bedankt

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Je weet dat de Chinezen al jaren lang apparaatjes hebben die audio vanaf bluetooth/wifi/bedraad lan ontvangen voor enkele euro's? Waarom het dan nuttig is om een chromecast erop aan te sluiten ontgaat me dan een beetje ;) (Just a headsup dat het ook goedkoper kan dan 10USD per stuk als je het met een paar mensen deelt ;))

Fixing things to the breaking point...

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
RGAT schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 05:17:
Je weet dat de Chinezen al jaren lang apparaatjes hebben die audio vanaf bluetooth/wifi/bedraad lan ontvangen voor enkele euro's? Waarom het dan nuttig is om een chromecast erop aan te sluiten ontgaat me dan een beetje ;) (Just a headsup dat het ook goedkoper kan dan 10USD per stuk als je het met een paar mensen deelt ;))
ik ben bekend met bluetooth maar dat vind ik niet prettig werken ivm beperkte reikwijdte. indien er goede wifi mogelijkheden bestaan houd ik mij aanbevolen. De chromecast werkt nu altijd prettig in de huiskamer, vandaar..

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:41

FeaR

In GoT we trust

Samen-/inkoopacties zijn op GoT niet toegestaan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.