Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey hoi,

Ik heb sinds vorige week donderdag een Macbook Pro en er zit een transparent bescherm plastic ding over het toetsenbord. MAAAAR, de O voelt raar als ik hem inklik, en soms voelt die hetzelfde ?

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:23
Moet die bescherming er niet af eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je verhaal is onduidelijk. Als je iets non-standaards met je Mac gebruikt moet je dat eerst verwijderen en het dan opnieuw proberen.

Als je je Mac precies zo gebruikt zoals ie bedoeld is en het werkt niet goed, breng hem dan terug naar de winkel.

Als je het niet zeker weet kan je misschien even langs de Genuis Bar, kost niks. Wel even aanmelden op internet voordat je gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jochemd13 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 03:23:
Moet die bescherming er niet af eerst?
Al gedaan maar geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnkeates schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 03:29:
Je verhaal is onduidelijk. Als je iets non-standaards met je Mac gebruikt moet je dat eerst verwijderen en het dan opnieuw proberen.

Als je je Mac precies zo gebruikt zoals ie bedoeld is en het werkt niet goed, breng hem dan terug naar de winkel.

Als je het niet zeker weet kan je misschien even langs de Genuis Bar, kost niks. Wel even aanmelden op internet voordat je gaat.
Kijk, als ik de O indruk dan voelt dat soms redelijk raar, zeg maar krakend een beetje en heb hem nog maar sinds donderdag.

De genius bar kan niet echt sinds ik in Groningen woon en als je echt hard drukt hoor je soms zelfs een klik geluid.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meerdere toetsen hebben dit probleem merk ik nu, ze staan niet schuin ofzo iets, kan het aan het mechanisme van de toetsen liggen of heb ik dit zelf veroorzaakt? Het lijkt me niet dat dit hoort tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik denk dat je beter Apple kan bellen, lijkt mij beter dan dat wij maar moeten gokken wat het probleem kan zijn...
Pagina: 1