beste tweakers. ik had er eigenlijk nooit last van maar de laatste maanden merk ik dat mijn frames erg droppen in het spel counter-strike global offensive.
al verschillende nvidia driver geprobeerd. processors staan niet op parkeerstand.
toen deze computer net nieuw was had ik nergens last van.
had het probleem in windows 7. heb toen al een keer opnieuw geinstalleerd. heb nu windows 10 schone installatie en heb het nog
hier mijn specs.

proc : intel i7-4790k 4.00ghz
moth: msi b85-g43
mem: ddr 3 corsair vengeance 8gb
hd : ssd samsung evo
vid: nvidia msi lightning 770
zit sinds een paar dagen nieuwe voeding in 650 watt cooler master
en een nieuwe grote cpu cooler ik dacht dat 1 van deze 2 mischien het probleem waren en die waren toch aan vervanging toe. niks word te warm want dat heb ik gecheckt.
heb ook al in nvidia 3d settings dingen geprobeers zoals hoge snelheid of iets maar geen oplossing.
het heeft het altijd gedaan en ik neem aan dat deze mobo het zo en zo makelijk moet kunnen draaien toch ? kan mijn processor of video kaart beschadigt zijn ? of kan het door een update van mijn moederboard komen.
al verschillende nvidia driver geprobeerd. processors staan niet op parkeerstand.
toen deze computer net nieuw was had ik nergens last van.
had het probleem in windows 7. heb toen al een keer opnieuw geinstalleerd. heb nu windows 10 schone installatie en heb het nog
hier mijn specs.
proc : intel i7-4790k 4.00ghz
moth: msi b85-g43
mem: ddr 3 corsair vengeance 8gb
hd : ssd samsung evo
vid: nvidia msi lightning 770
zit sinds een paar dagen nieuwe voeding in 650 watt cooler master
en een nieuwe grote cpu cooler ik dacht dat 1 van deze 2 mischien het probleem waren en die waren toch aan vervanging toe. niks word te warm want dat heb ik gecheckt.
heb ook al in nvidia 3d settings dingen geprobeers zoals hoge snelheid of iets maar geen oplossing.
het heeft het altijd gedaan en ik neem aan dat deze mobo het zo en zo makelijk moet kunnen draaien toch ? kan mijn processor of video kaart beschadigt zijn ? of kan het door een update van mijn moederboard komen.