Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag video's in adobe after effects en premiere pro maken, en wil ook af en toe met wat vrienden spellen zoals GMOD opnemen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget tot 900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een scherm, maar die heeft niet de hoogste resolutie, ook heb ik al een muis, toetsenbord en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf een lijstje gemaakt, alleen het gekke is dat op de site waar ik hem op heb gemaakt, er geen merken bij staan, dus als iemand weet welke producten bij welk merk horen, en zou weten of ik iets beters en goedkopers kan krijgen, zou ik dat graag willen horen.
(er word bij deze site standaard 110,- mee gerekend)
Behuizing: Cooler Master CM 690 III met window (39,95)
Voeding: 550 W (34,-)
Geheugen: 8 GB DDR3 1333 (59,99)
Processor: Intel Core i5-4440 4 x 3.1 GHz (183,-)
Stillere Processorkoeler: Stillere CoolerMaster Processorkoeler (21,-)
Harddisk: 1000GB harddisk SATA3 5400rpm(63,95))
SSD: SSD 64GB (74,-)
Gigabyte Moederbord: B85M (bij alle reviews en productspecificaties stond er nog wat meer achter, maar op de site kan ik dat niet vinden) (36,95)
Videokaart: AMD Radeon R9 270X 2GB DDR5 (189,95)
Draadloos Internet: WIFI ontvanger 150 mbps USB (13,-)
LED verlichting in behuizing: LED verlichting in behuizing, extra ventilator (16,95)
USB3 aan voorzijde: JA (10,-)
Verder kan ik kiezen uit windows en beveiligingssoftware, waarvan ik windows al heb, maar ik weet niet of het verstandig is om de beveiligingssoftware ook aan te schaffen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij eigelijk niks uit, zolang de computer maar goed functioneert
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat de computer zo stil en koel mogelijk is, de grootte maakt niks uit.
Ga je overklokken?
Hier wil ik ook graag jullie feedback over. Is dit handiger dan de normale instellingen?
(Als ook iemand me wilt vertellen over hoe ik Pricewatch handig kan gebruiken
Alvast bedankt!
Ik wil graag video's in adobe after effects en premiere pro maken, en wil ook af en toe met wat vrienden spellen zoals GMOD opnemen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget tot 900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een scherm, maar die heeft niet de hoogste resolutie, ook heb ik al een muis, toetsenbord en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf een lijstje gemaakt, alleen het gekke is dat op de site waar ik hem op heb gemaakt, er geen merken bij staan, dus als iemand weet welke producten bij welk merk horen, en zou weten of ik iets beters en goedkopers kan krijgen, zou ik dat graag willen horen.
(er word bij deze site standaard 110,- mee gerekend)
Behuizing: Cooler Master CM 690 III met window (39,95)
Voeding: 550 W (34,-)
Geheugen: 8 GB DDR3 1333 (59,99)
Processor: Intel Core i5-4440 4 x 3.1 GHz (183,-)
Stillere Processorkoeler: Stillere CoolerMaster Processorkoeler (21,-)
Harddisk: 1000GB harddisk SATA3 5400rpm(63,95))
SSD: SSD 64GB (74,-)
Gigabyte Moederbord: B85M (bij alle reviews en productspecificaties stond er nog wat meer achter, maar op de site kan ik dat niet vinden) (36,95)
Videokaart: AMD Radeon R9 270X 2GB DDR5 (189,95)
Draadloos Internet: WIFI ontvanger 150 mbps USB (13,-)
LED verlichting in behuizing: LED verlichting in behuizing, extra ventilator (16,95)
USB3 aan voorzijde: JA (10,-)
Verder kan ik kiezen uit windows en beveiligingssoftware, waarvan ik windows al heb, maar ik weet niet of het verstandig is om de beveiligingssoftware ook aan te schaffen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij eigelijk niks uit, zolang de computer maar goed functioneert
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat de computer zo stil en koel mogelijk is, de grootte maakt niks uit.
Ga je overklokken?
Hier wil ik ook graag jullie feedback over. Is dit handiger dan de normale instellingen?
(Als ook iemand me wilt vertellen over hoe ik Pricewatch handig kan gebruiken
Alvast bedankt!