Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vinny_1888
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-12-2020
hoi,

ik heb geen verstand van telefoons en hoop eigenlijk op wat tips van jullie.
ik heb vanaf 1 september een simonly abo en wil dus ook graag een goede smartphone kopen
een collega van mij heeft de huawei ascend mate 7 en door die 6 inch scherm lijkt mij dat ook wel wat.
ik gebruik mijn telefoon ook niet echt om te bellen haha meer voor spelletjes (coc) en om te surfen
vandaar ook dat ik graag een groot scherm wil. alleen de prijs van de telefoon vind ik nogal duur 380 euro kost hij. mijn vraag is dus eigenlijk welke telefoon raden jullie mij aan wel graag een die op google werkt met een groot scherm en niet al te duur en het liefst ook 1 die 3 jaar meegaat ongeveer
alvast bedankt

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je het ding toch niet als telefoon wilt gebruiken (gelijk heb je, doe ik ook niet daarvoor heb ik een dumbphone, voor mij is het een zakcomputer met internettoegang) en je wilt graag een groot scherm, kun je dan niet beter een tablet nemen? Minimaal 7 inch lijkt me dan. Dat grotere scherm is voor spelletjes en video's en browsen en noem maar op veel prettiger. Ben je waarschijnlijk ook nog voordeliger uit.

• vinny_1888
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-12-2020
bedankt voor je reactie. maar dat lijkt mij niet slim dit omdat de tablet niet in mijn broekzak past lijkt mij en ik gebruik de telefoon ook om te bellen alleen dat is in verhouding met waar ik hem voor andere dingen mee gebruik echt minimaal en tijden het werk kan ik ook niet ff stiekem mn tablet te voorschijn halen wat ik met mn telefoon wel kan doen natuurlijk haha

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Probeer iets meer informatie te verstrekken met wat je precies wil, het liefst in een opsomming. Daarnaast hebben we een apart forum voor zulke vragen: Mobile Aankoopadviesforum

Deze gaat op slot, probeer een meer afgebakende vraag te stellen in Mobile Aankoopadviesforum en met een aantal toestellen waar je tussen twijfelt. Gebruik de http://tweakers.net/pricewatch/ om je keuzes te verkleinen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.