Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yhsper
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 20:39
Ik heb en Battery pack gekocht bij de action voor 9€ of zo met 4000 mAh batterij.
En me vraag is als dit wel veilig is dat hij je batterij van je smartphone niet stuk maakt?

Beetje domme vraag maar ik wou het eens weten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:25
Zonder ook maar iets van die specifieke powerbank te weten denk ik dat het wel veilig is. Mocht toch fout gaan dan kun je gewoon bij de Action aankloppen. Ik twijfel wel of de geadverteerde capaciteit (4000mAh) klopt, onbekende merken willen daar nog wel eens mee sjoemelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yhsper
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 20:39
Zolang het boven de 2000 mAp is is het goed kan dan nog me volledige telefoon op laden maar ja. toch beter 2 keer want als je maar 1 keer kan op laden is het ook niet zo vet. Maar ja voor die 9€ kan je ook niet zo veel verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Let wel, meestal zijn die mAh bij 3.7 volt ipv 5+. Denk dat je je telefoon hiermee net 1 - 1,5x kunt opladen.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Tip: Als je geen haast hebt, kijk eens op Banggood of Allbuy naar een Xiaomi-powerbank. Zijn spotgoedkoop en van goede kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiboT80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 15:15
NeFoRcE schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:06:
Let wel, meestal zijn die mAh bij 3.7 volt ipv 5+. Denk dat je je telefoon hiermee net 1 - 1,5x kunt opladen.
Heb deze power bank laatst gekocht, en vind hem uitermate teleurstellend werken... het opladen duurt lang en ze hebben inderdaad gerekend met de 3.7V om zo op de veelbelovende 4000 mAh uit te komen. Alleen daar klopt alsnog helemaal niks van. Krijg hem niet voller dan 50% (begonnen met laden bij 10%).

Geen aanrader... was het proberen waard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:49

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
TiboT80 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:01:
[...]
Geen aanrader... was het proberen waard 8)7
Bedankt voor je reactie. Maar ik verwacht dat de TS na een jaar wel een keus heeft kunnen maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.