De VLan optie klinkt inderdaad mooi, maar ook ingewikkeld. En ik wil het liefste niet mijn buren lastig vallen. Tevens hebben ze ook geen eigen AP's en gaat al het wifi verkeer via de router. Is het ook mogelijk om een extra router aan te sluiten op de reeds aangeloten router via een ethernet kabel? En zo ja, hoe moet ik dat precies instellen?
Ik weet het niet of ik per poort ip ranges kan instellen. Volgens mij niet als ik zo de opties langs ga. Maar dat is alleen van belang als ik voor de optie VLan ga?
Mijn huisgenoot heeft het netwerk gebouwd dus weet niet of het in bridge mode staat. Het lukt me niet om in het modem te komen. Ik weet ook niet welk ipadres ik moet gebruiken. Ik dacht misschien 83.85.78.1?
Ik weet het niet of ik per poort ip ranges kan instellen. Volgens mij niet als ik zo de opties langs ga. Maar dat is alleen van belang als ik voor de optie VLan ga?
Mijn huisgenoot heeft het netwerk gebouwd dus weet niet of het in bridge mode staat. Het lukt me niet om in het modem te komen. Ik weet ook niet welk ipadres ik moet gebruiken. Ik dacht misschien 83.85.78.1?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 20:37 ]