Welke toetsenbord met rode LED

Pagina: 1
Acties:

• Merexa
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-02-2025
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Rode (het liefst mechanische, Red twitch) led verlichte toetsenbord met verschillende opties

Wat is mijn budget?
+/- 80euro

Mijn bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een CM Storm QuickFire Pro gehad, alleen deze heb ik helaas naar de knoppen geholpen omdat hij er gevoelig bleek voor Sinas (oeps! :o ) al ga ik in de toekomst toch echt voorzichtiger zijn.. Duur grapje, want had hem nog niet zo lang.. Toch beviel hij goed! Hierna heb ik een Genesis (budget)keyboard gekocht, alleen deze heeft toch een wat minder fijne manier van typen en er zijn een paar toetsen af, die ik niet terug kan plaatsen (je hebt er een speciaal tangetje voor nodig, dus hetzelfde als een bij een laptop). Toch wil ik het liefst rode Led voor mijn setje. Ik kan de CM Storm QuickFire Pro nergens vinden (ook hier niet) en wil/kan alleen met iDeal betalen. Toch sta ik ook open voor iets nieuws wat niet echt overprized is en toch aan mijn eisen voldoet.

Verder game ik eigenlijk alleen, dus eventueel macro opties zouden wel handig zijn (hoeft niet)

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-02 16:06
Ik heb vorig jaar voor 86 euro de Ozone Strike Pro gekocht.
Helaas is deze echter wel wat in prijs gestegen, maar het is zeker een aanrader.
Cherry MX Red, zwart tobo met rood/witte verlichting en stevige bouwkwaliteit. 6pad boven de pijltjes zijn te macro'en.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000