k heb het volgende gekocht: MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC
Het bedrag, dat ik heb overgemaakt: € 216.95
Ik heb betaald op (datum): 31-07-2015
Ik heb het bedrag overgemaakt op bankrekening: knip
Mijn verkoper gebruikte het volgende (marktplaats-)e-mailadres: via Tweakers
Mijn verkoper gebruikte het volgende 06-nummer: knip
Mijn verkoper mailde vanaf IP-adres: Geen idee
Ik heb zelf een gezocht advertentie geplaatst: Nee
Zo nee: De link naar de advertentie of webshop is: http://tweakers.net/aanbo...rce-gtx-970-4gd5t-oc.html
Mijn verkoper gebruikte de volgende naam: Ronald Asis (Ronasis gebruikersnaam Tweakers Link naar profiel: [Verwijderde gebruiker])
Mijn verkoper gaf de volgende woonplaats op: Maastricht
Ik heb het geld overgemaakt vanaf een rekening bij de (naam eigen bank): Rabobank
Ik heb al aangifte overwogen. Ja
Aangiftenummer van politie.nl (Nederland/België) of van lokale politiebureau (België): 150802-207719682
Deze gebruiker is te vinden op opgelichtopinternet. Zijn nieuwe bankrekeningnummer gaf geen melding. Helaas veel vertrouwen gewonnen door zijn 06 te geven en daar een heel gesprek te voeren. Ook gaf hij juist de schijn de boel niet te vertrouwen en wilde graag een bewijs van overschrijving zien omdat hij zelf wel eens was opgelicht! LOL!
Meteen na aankoop radiostilte, en ik check zijn 06-. Gelijk melding dat hij dit geintje eerder via Tweakers geflikt heeft onder een andere naam. Stom, niet goed gekeken.
Waarschuwing voor anderen
Het bedrag, dat ik heb overgemaakt: € 216.95
Ik heb betaald op (datum): 31-07-2015
Ik heb het bedrag overgemaakt op bankrekening: knip
Mijn verkoper gebruikte het volgende (marktplaats-)e-mailadres: via Tweakers
Mijn verkoper gebruikte het volgende 06-nummer: knip
Mijn verkoper mailde vanaf IP-adres: Geen idee
Ik heb zelf een gezocht advertentie geplaatst: Nee
Zo nee: De link naar de advertentie of webshop is: http://tweakers.net/aanbo...rce-gtx-970-4gd5t-oc.html
Mijn verkoper gebruikte de volgende naam: Ronald Asis (Ronasis gebruikersnaam Tweakers Link naar profiel: [Verwijderde gebruiker])
Mijn verkoper gaf de volgende woonplaats op: Maastricht
Ik heb het geld overgemaakt vanaf een rekening bij de (naam eigen bank): Rabobank
Ik heb al aangifte overwogen. Ja
Aangiftenummer van politie.nl (Nederland/België) of van lokale politiebureau (België): 150802-207719682
Deze gebruiker is te vinden op opgelichtopinternet. Zijn nieuwe bankrekeningnummer gaf geen melding. Helaas veel vertrouwen gewonnen door zijn 06 te geven en daar een heel gesprek te voeren. Ook gaf hij juist de schijn de boel niet te vertrouwen en wilde graag een bewijs van overschrijving zien omdat hij zelf wel eens was opgelicht! LOL!
Meteen na aankoop radiostilte, en ik check zijn 06-. Gelijk melding dat hij dit geintje eerder via Tweakers geflikt heeft onder een andere naam. Stom, niet goed gekeken.
Waarschuwing voor anderen
[ Voor 22% gewijzigd door Microkid op 06-08-2015 07:19 ]