Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor Inventor (Autodesk)

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Beste Tweakers,

Mijn zwager is opzoek naar een laptop om Autodesk Inventor student op te draaien. Hij vind het ook leuk om GTA V op de laptop te kunnen spelen (met minimale settings) Systeem eisen via Link:
http://knowledge.autodesk...ventor-2015-products.html

welk OS: windows

[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven?
1.000 maximaal

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Nee, alleen naar school

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee

Toetsenbord moet ook niet te klein zijn.

We zien de adviezen met belangstelling tegemoet!

Groet,

Root

• Dr.Root
Iemand? :-)

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:07
Een laptop waar je goed op kan gamen is ook geschikt voor Inventor.
Inventor gebruikt maar één cpu core en Windows scaling wordt nog niet goed ondersteunt.

• Dr.Root
Ok bedankt Wappiewappie. Helaas vindt ik de reacties ietwat karig. Zal te maken hebben met de vakantie periode. Ik ben zelf al op onderzoek uitgegaan en kom dan de best mogelijke systemen tegen voor 1.000 aan budget. Sommige achieten erover maar hetis juist leuk om toch op budget te lbijven :-)

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:00

Nutral

gamer/hardware freak

pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59444967

lenovo Y50 is een prima koop
15 inch, fullhd scherm.
Heeft een quadcore i7 met turbo van 3,6ghz. Op zich gebruikt inventor meestal 1 core, maar de enige andere optie is een ultrabook cpu die niet altijd de volle turbo kan hebben op 1 core. Voor games is de quadcore wel erg goed, gezien steeds meer games multicore zijn (zoals gta5)
Verder heeft deze laptop een 960m, waarmee je prima uit te voeten kan met inventor en eventuele games ook.

Ik raad aan om er een ssd in te zetten a 100€, zal alles een stuk sneller laten draaien.