[Win7] Backup maken werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-10 23:56
Beste,

Allereerst kan het zijn dat dit onderwerp in OT moet, maar het lijkt me eerder een software-issue, vandaar dat ik het hier probeer.

Ik heb een probleem met het maken van een systeemkopie. Ik heb een externe HDD aangesloten (Samsung M3 van 2TB) en wil dus via Configuratiescherm > Systeem & Beveiliging >Back-up maken en terugzetten die back-up maken. Ik heb daarna mijn 2TB-externe HDD geselecteerd en Windows 7 (Home Premium) ging aan de slag. Na een uurtje kreeg ik de melding "Er is een back-up gemaakt." met nog een pop-up of ik een systeemherstelschijf wilde maken. Deze heb ik al gemaakt en is dus overbodig voor mij.

Echter kijk ik op mijn externe harde schijf en kan ik nergens die back-up vinden? De vier andere back-ups van andere computers staan er wel op, maar de back-up die net voltooid was niet.. In de map "WindowsImageBackup" staat er wel een map van de back-up met daarin weer een aantal mappen. Echter kan ik dus niet een back-up selecteren zoals de andere vier, zie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AEEiz03.png

Wie kan mij helpen? Eventuele sys-specs kan je vinden onder mijn Profiel > Inventaris > PC

// Back-up nogmaals uitgevoerd, wederom geen back-up te vinden op de harde schijf, met uitzondering van die ene map in 'WindowsImageBackup'.

[ Voor 5% gewijzigd door iBugged op 02-08-2015 19:11 ]