Heb om W10 uit te proberen hem eerst op een oude laptop met W7 (2009) gezet. Overzetten naar W10 werkte perfect (heb de upgrade ipv clean install gedaan), nieuwe videodriver eropgezet, etc. Alleen, nu krijg ik het internet niet meer aan de praat. Heb alles geprobeerd, tot en met de wireless en de modem compleet deïnstalleren (incl drivers) en er nieuwe drivers (voor W8.1) opgezet. Ik krijg in apparaatbeheer echter nog steeds de volgende melding bij zowel de modem als de wireless:
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen om te kunnen worden gebruikt.
Wat doe ik verkeerd? Misschien dat het iets compleet simpels als een internetswitch is die ik via de laptop aan moet zetten, alleen de software daarvoor is uiteraard verwijderd na de upgrade naar W10... Hoe kan ik in dat geval het in W10 handmatig alsnog aanzetten? En heeft iemand nog meer ideeën wat het probleem zou kunnen zijn?
Het gaat om een oude Acer Extensa 7630EZ. Ook gewoon bekabeld internet doet het niet.
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen om te kunnen worden gebruikt.
Wat doe ik verkeerd? Misschien dat het iets compleet simpels als een internetswitch is die ik via de laptop aan moet zetten, alleen de software daarvoor is uiteraard verwijderd na de upgrade naar W10... Hoe kan ik in dat geval het in W10 handmatig alsnog aanzetten? En heeft iemand nog meer ideeën wat het probleem zou kunnen zijn?
Het gaat om een oude Acer Extensa 7630EZ. Ook gewoon bekabeld internet doet het niet.