Mijn vraag is naar aanleiding van het inzien van de recensies van Markie95. Na een hele slechte recensie krijgt deze tweaker opeens een positieve recensie van een tweaker die nergens op heeft gereageerd en pas sinds vandaag geregistreerd is. Oplichter in spe? Wilde hem berichtte over zijn voeding maar ik haak nu af..
Die 'hele slechte recensie' is niet eens geldig. Er heeft geen deal plaatsgevonden. Blijkbaar heeft hij ergens op gereageerd en vervolgens niks meer van zich laten horen. Misschien niet netjes, maar toch niet het einde van de wereld - of een reden om iemand te verdenken van mogelijke oplichting
En zo krijg je dus een heksenjacht. Inderdaad een slechte review over niet reageren (waar je geen beoordeling voor mag geven) En een goede. En zo koppel je dus zomaar een profiel aan oplichting. Je kunt ook een melding maken als je het niet vertrouwd.JoeyHamers schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:47:
Mijn vraag is naar aanleiding van het inzien van de recensies van Markie95. Na een hele slechte recensie krijgt deze tweaker opeens een positieve recensie van een tweaker die nergens op heeft gereageerd en pas sinds vandaag geregistreerd is. Oplichter in spe? Wilde hem berichtte over zijn voeding maar ik haak nu af..
Idd, we gaan hier geek heksenjacht openen. De betreffende beoordeling is verwijderd (geen transactie).
En meteen title fix
En meteen title fix
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.