Toon posts:

Software voor een tv kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af, wat voor software gebruiken jullie voor je tv-kaart?

De software die ik gebruik (even geen id hoe het heet) loopt vast wanneer ik m'n tv-schermpje regelmatig resize ??!!? :? :? :? :?

Vandaar, misschien dat andere tv tuner software beter werkt.

Als je tips hebt o.i.d, alles is welkom... geen spam natuurlijk... :)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Hiero gebruik ik PCTV Vision wat bij mn kaart zit. En dat werkt naar mijn tevredenheid. Ook wel wat anders uitgeprobeerd, maar die halen het toch niet bij bovengenoemd progje.
Maar wat heb je zelf voor kaart en software?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

ik gebruikte wintv de standaard software van haupauge

Verwijderd

VirtualDub is ook een goede om te capturen en/of te kijken. FILE --> CAPTURE AVI...

Verwijderd

Je kan bTV Professional proberen.

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 22:08

Potatoman

koniwa

Op dinsdag 19 juni 2001 17:16 schreef 208 het volgende:
VirtualDub is ook een goede om te capturen en/of te kijken. FILE --> CAPTURE AVI...
Doet geen geluid toch?

Ik gebruik WinTV32 omdat WinTV2000 zuigt.

The cyclographing developer

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 16:58
Ik gebruik voor mijn pctv het programma mirotelevsion

Verwijderd

Wintv wat er standaard bijzat.
Kan gewoon resizen zonder te crashen :)

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
Check pixelview station eens, doet het met bijna alle tvkaarten

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Als de tvtuner software die bij je tvkaart zat van slecht kwaliteit was moet je eens showshifter proberen (www.showshifter.com) Dit is een tvtuner en recorder programma die met verschillende kaarten samenwerkt. Heb het zelf ook geprobeert en het werkt fantastisch! Er zit zelfs timeshifting op om livetv te pauzeren. Een vrije versie kun je downloaden maar de volle versie kost $30.

Trouwens, het probleem dat je hebt kan natuurlijk ook een driverprobleem zijn en niet aan je tvtuner software liggen. Misschien werkt die slecht met je videokaart samen. En dan helpt dit natuurlijk niet want dit programma maakt gebruik van dezelfde drivers..

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 19:19 schreef Potatoman het volgende:

[..]

Doet geen geluid toch?

Ik gebruik WinTV32 omdat WinTV2000 zuigt.
Wel geluid, moet je wel ff aanzetten ja :)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx!

Ik heb bTV en ShoShifter gedownload. Ik heb NOG geen tijd, maar zodra ik dat heb, zal ik 't effe uitproberen.

Thanx !!!

:: P-X ::

Verwijderd

Je kunt een PowerVcr proberen. Een heel mooi programma van Cyberlink. Is alleen een heel kieskeurig programma wat tv-kaarten betreft.
Pagina: 1