Daisy chaining 3x Dell U2414H met DisplayPort?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis-dev
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-07-2022
Hallo allemaal :D

Heb zo juist 3x dell u2414H binnengekregen en allemaal netjes aangesloten.

Helaas kom ik er achter dat os X geen daisy chain ondersteunt.... tenminste dat idee heb ik kan iemand dat bevestigen ?

Heeft iemand overigens evaring met el capitan als het daar wel mogelijk is ?

Alvast hartstikke bedankt ! :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Daisy-Chaining is hardware matig en heeft niets met het besturingssysteem te maken. Waarschijnlijk heb jij een Mac welke DisplayPort 1.1 heeft, en dit ondersteunt geen Daisy-Chaining. Dat wordt pas ondersteund vanaf DisplayPort 1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis-dev
Oke, lees namelijk meerdere post dat het inderdaad 1.2 vereist, maar helaas apple geen ondersteuning heeft.

Op het moment in bezit van een macbook white 2010 dus dat is zowiezo lastig ivm 1.1 displayport.

Alvast bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Daisy chaining staat vanaf de fabriek al uit, dit moet je zelf aanzetten op deze monitoren. Voor de rest wens ik je veel plezier hiermee. Ik heb dezelfde monitoren en mij is het helemaal niet gelukt om dit in te schakelen, ook niet onder Windows. Gelukkig heeft mijn videokaart voldoende porten.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
De vraag is al beantwoord. Maar voor het terugvinden van de informatie, toch de titel nog iets verduidelijkt naar "Daisy chaining 3x Dell U2414H met DisplayPort?". Probeer altijd kort en bondig je probleem weer te geven in de titel, dan kunnen mede-gebruikers je makkelijker helpen en heeft in de toekomst ook iemand er nog wat aan :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 22:35

KRAI.7

Bwoah...

OS X ondersteunt op Apple Thunderbolt Displays daisychaining maar verder niet, heb zelf 2x U2414H monitoren en onder OS X krijg ik de schermen alleen mirrored, start ik in Windows op werkt het wel. Ik heb zelf een rMBP late 2013 13 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis-dev
oke, moet even iets creatiefs gaan verzinnen of os x el capitan moet de uitkomst gaan bieden...
Pagina: 1